Mora i maj

DarkInNight

Trådstartare
Lutar åt att jag och tioåringen "blir fast" i Mora en helg i början på maj :)

Vad kan vi hitta på för skoj?
Något som är gott fungerar också 😁

Åk till rättviks vårmarknad den 2-4 maj och säg hej till mig, ska stå där och sälja 😅

Nusnäs med dalahäst målning kanske kan vara kul? :)
Rättviks marknad låter som en dålig idé om man tänker på hur mycket grejer det finns att köpa där med tanke på hur mycket tid jag tillbringar i förmycketpryltråden 😄
..Får satsa på att köpa ätbara grejer :d

Vad ska du sälja?

Hmm, kan iofs vara så att de inte öppnar förrän i juni, men ska kolla runt lite! Det är väl egentligen inget superspeciellt med maten, men det är fantastisk utsikt och väldigt mysigt!
Öppet lördag-söndag 11-16 från påsk, från början av juni öppet dagligen, enligt deras Instagram! På tal om tråden med restauranger med bara info på insta...

Rättviks marknad låter som en dålig idé om man tänker på hur mycket grejer det finns att köpa där med tanke på hur mycket tid jag tillbringar i förmycketpryltråden 😄
..Får satsa på att köpa ätbara grejer :d

Vad ska du sälja?
Mitt textila hantverk, så barnkläder, grytlappar, spishanddukar, dockkläder, vetekuddar, Nyckelringar/band, eventuellt hundkläder/halsband och säkert mer som jag kommer på att jag vill sy 😅

Utsikt, mysigt och okej mat fungerar för mig 😄👍
Hmm, kan iofs vara så att de inte öppnar förrän i juni, men ska kolla runt lite! Det är väl egentligen inget superspeciellt med maten, men det är fantastisk utsikt och väldigt mysigt!

Öppet lördag-söndag 11-16 från påsk, från början av juni öppet dagligen, enligt deras Instagram! På tal om tråden med restauranger med bara info på insta...

Tack!

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 331
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
110
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 795
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
854
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Allt om bur till bilen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V