Montera upp hundhage

tgd

Trådstartare
Hur gör man en hundhage på gården till hund som både kan gräva och klättra? Hur är lämpligt att göra grunden osv? Har färdiga element till själva hagen så sen delen är löst.

Gjuten platta och invändig gallerram som ett "tak uppe på gallret, en kompis monterade dit armeringsjärn runt hela och det håller klätterhundarna kvar i hundgården.

• Gilla
Reactions: tgd
Eller så kan man gräva ner nät en halvmeter eller så, om man hellre vill att hunden skall få gå på jord än betong

• Gilla
Det finns hundgårdsgaller i sektioner som enbart är lodräta.
Lägg armeringsmatta i botten med ett tjockt lager naturgrus. Naturgrus rasar igen när de gräver djupare än 3-4 dm.

• Gilla

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 109
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 548
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 145
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 426
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk politik nr 3
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII