MÖGLIGT hö

Sv: MÖGLIGT hö

Det brukar bli väldigt dyrt med silage till bara en häst, eftersom du måste ha de minsta balarna som finns, och de brukar vara svindyra...

...men får du inte tag på ett hö som är bra att fodra med, så skulle jag i a f se det som en kostnad man får överleva helt enkelt...

jo jag har förstått det, får väl ringa min högubbe och kolla om hans har klarat sig...

*kl*

Hur mkr kostar en HorseHage bal och hur mycket hö innehåller den ( kg) ? Samt var finns dem att köpa?

3:-+moms/kg utan kontrakt. Skriver man kontrakt för en viss mängd så är det billigare.

Liknande trådar

Foder & Strö Väldigt enkelt fråga. Jag står nu i ett stall där höet dammar, jag tycker att höet inte luktar gott, unket, vissa partier har en frän...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 627
Senast: SiZo
·
Hästvård Vet inte om detta ska ligga här, men tror det... Det är ju ingen foderfråga utan en utfordningfråga... Jo....jag tycker jag har ett...
Svar
18
· Visningar
1 277
Senast: Tussemaja
·
Foder & Strö Ja ha, då är det bara att inse att det hö som ligger på skullen lämnar en del att önska... Varit fräscht och hästarna har tyckt väldigt...
2
Svar
22
· Visningar
3 367
Senast: trofé
·
Anläggning Funderar på uteboxar under stort, utskjutande tak (kanske 4 meter?) och då uppkom frågan om man kanske kan förvara något strö/foder...
Svar
4
· Visningar
2 515

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Hästarnas favoritbett
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar