Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte fullt så belevat kanske.You have been banned for the following reason:
Kasta skit
Jag är utredd på många vis och av många anledningar, bl.a. så har jag mönstrat (och kommit in) i (på?) Flygvapnet.
Så jag anses faktiskt fullt frisk.
Men jag kan ju ändå ha vissa drag av t.ex. autism.
Första gången som jag utreddes var annars när jag var 6 år och inte passade in i skolan.
Resultatet av den utredningen var att min intellektuella status var som en 20-årings så det var ju inte så konstigt att jag inte passade in.
Och något är ju helt klart inte i det normala spannet med sådana resultat.
kl
Jag brukar gå in här och läsa som ren fredagsunderhållning. Varit mycket givande hittills.
Nu är jag inte en medlem av rang när det antal inlägg eller i vilka forum man figurerar, så jag har kanske ingen tal i sammanhanget. Skulle ändå vilja göra ett inlägg (efter några glas vin så här på midsommar).
Varför inte göra en kort och koncis motivering till de som blir bannade och varför och hur länge.
Nu haglar nu när det "banningar" höger och vänster! Visst har jag förstått att det händer saker och ting i kulisserna. Men hjälp, det är krafter och konflikter som jag inte är insatt i som råder här, tydligen.
Lite underhållande är det minsann att ta del av det allt som hänt men jag vill bara ha lite mer bakrund till varför vissa blir bannade. Det kan vara svår att förstå sammanhanget till en användares banning eller en tråds utveckling när vissa inlägg blir borttagna.
Yes box... Har suttit nu under bakismorgonen och tragglat igenom det mesta av tråden. Känner liksom någon tidigare i tråden (Wrangler?) att jag måste missat en stor mängd dramatiska uppgörelser.
Tråkigt att folk känner sig utsatta, oavsett orsak. På ett diskussionsforum är ju poängen att olika åsikter kommer fram, finns ingen orsak att läsa annars.
Tja, jag har skrivit 4 inlägg i den här tråden, nicket troi har skrivit 9. Så jag undrar vem som bryr sig mest