Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk så otroligt typiskt Flashlight som du uttrycker dig.
Att du svalde betet så oreserverat.
Det är i.o.f.s. också typiskt.
Tänk så otroligt typiskt Flashlight som du uttrycker dig.
Att du svalde betet så oreserverat.
Det är i.o.f.s. också typiskt.
Ja det är märkligt det där.
Och när någon presenterar fakta så får den kritik för att den är otrevlig.
Det är intressant hur man skapar sig en image.
Jaså, tycker Flashlight också att du kan uttrycka dej väldigt otrevligt ibland? Då kanske du ska fundera över om det ligger något i det?
Utan att ö.h.t blanda in några särskilda personer men..
Det trista är ju bara att folk som verkligen kan motivera sina svar blir klassade som att dom idiotförklarar andra. Men man är ju mer poppis här om man inte kan motivera sig alls! Då sticker man inte i ögonen på nån och man kan bara glida runt obemärkt.
Officiella spy-galla tråden kan väl denna tråden numera döpas om till istället =D
Har Susan blivit bannad ellr bara fått ett liv?
Jo men det blir ju så.
Om en klase med användare alltid har som vana att ta ut sin ilska över livet på andra användare på Bukefalos så blir ju Bukefalos en trist plats att vara på.
Oavsett vem som jagas eller vem som jagar.
De som nu är Bannade har varit mycket elaka mot andra användare.
Nej det ligger aldrig något i vad Flashlight tycker.
Det är bara en massa ilska som kommer ut där hela tiden.
Helt irrelevant för precis allt.
Mycket elaka hur då? Exempel?
Det här blir svårt att förklara utan att det blir fel.
Jag skall försöka att uttrycka mig allmänt.
Det är personliga påhopp i vissa fall på saker som inte är sanna.
I samtliga fall har det gällt hästhållning där andra användare blivit anklagade för att skada eller vanvårda sina hästar genom okunskap, lättja eller med vilje.
Men det där är ju mer ett personligt vendetta och inte allas talan, .....
Tyvärr har buke tappat, av en eller annan anledning, flera färgstarka profiler det senaste året. För säga vad man vill, men de kunde sätta fart på diskussioner
Fick mig att tänka på att alla har olika uppfattning om vad forumet går utpå/söker olika saker på forumet. Vissa kanske tycker det ska vara lite livat och att det piggar upp med lite fights, medan några (kanske de flesta?) gillar att i lugn och ro diskutera olika aspekter och samla information. Då dessa två kolliderar fungerar det ju inte alls.
Fick mig att tänka på att alla har olika uppfattning om vad forumet går utpå/söker olika saker på forumet. Vissa kanske tycker det ska vara lite livat och att det piggar upp med lite fights, medan några (kanske de flesta?) gillar att i lugn och ro diskutera olika aspekter och samla information. Då dessa två kolliderar fungerar det ju inte alls.
Som jag ser det är det skillnad på "fight" och en hetsig diskussion
Så länge någon kan argumentera för sin sak är det en diskussion. Kritik kan framföras på många sätt och ibland görs det inte på det mest pedagogiska sättet, det kan jag hålla med om, men vi är alla olika och iaf jag uppskattar när det är högt i tak.
Jag tycker det är mer avskyvärt när man i princip blir idiotförklarad och när man frågar vad personen egentligen menar, så ger vederbörande f*n i att svara.