Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dig minns jag som Carmenzita som lipade för minsta lilla och sen bytte nick...
KL
jag vill påminna om att Fio redan HAR ett koncept. Det skapades när bild visades på häst som hoppade dressyrstaketet på tävling. sen dess har uttrycket "Vi gjorde en Fio" myntats på forumet
Ser ni inte hur löjliga ni gör er???
Lär er diskutera på ett juste sätt och inse att det är stor skillnad på konstruktiv respektive destruktiv kritik.
KL
jag vill påminna om att Fio redan HAR ett koncept. Det skapades när bild visades på häst som hoppade dressyrstaketet på tävling. sen dess har uttrycket "Vi gjorde en Fio" myntats på forumet
Ja, visst blir det roligt när tjota och putte_nutte som ska läxa upp andra för att inte vara konstruktiva eller för att vara spydiga själva visar de bästa exemplen på just detta
Stenarna i glashusen är numera klippblock i denna tråden
Sant.Säger som axel :
Faktum kvarstår- att de som modererar ska ha som andra högre uppsatta ledare- högre moral o föregå med ett gott exempel- alltid o oavsett
Det måste vara skönt att inte själv behöva leva upp till det.Dig minns jag som Carmenzita som lipade för minsta lilla och sen bytte nick...
Att du och vissa andra sen inte vill se det så är en helt annan sak. Ni är varken raka eller justa i ert sätt utan utnyttjar härskarteknik för att trycka ner andra.
Mobbingfasoner kallas ert sätt att "diskutera".
Att du och vissa andra sen inte vill se det så är en helt annan sak. Ni är varken raka eller justa i ert sätt utan utnyttjar härskarteknik för att trycka ner andra.
Jag har inte för avsikt att läxa upp någon utan försökte mig på att visa hur löjligt ni faktiskt beter er. Dessutom är jag helt övertygad om att ni i IRL inte vågar uppföra er så som ni gör här.
Man får nog särskilja på begreppet HÄRSKARteknik.Härskartekniker är nyckelordet här. (info: http://sv.wikipedia.org/wiki/Härskarteknik)
Det som mest har förekommit i den här tråden är förlöjligande. Det är inte ett ok diskussionssätt på bukefalos att få andra användare och deras åsikter att verka löjliga genom att håna dem, genom att skratta åt dem eller genom att driva med dem.
Något som ofta förekommer i bild/film-trådar är objektifiering. Man antyder att en användares åsikter inte är något värda eftersom användaren är fet, ful eller har fel kläder.
Jag vill rekommendera alla bukes användare att tänka igenom HUR just DU formulerar dig i inläggen till andra användare. Håller du på att omedvetet använda dig av en härskarteknik? Isåfall - formulera om ditt inlägg.