Mockasked, hur hittar jag modell etc?

Rie

Trådstartare
Jag har googlat och googlat för att få veta vad det är för slags mockaskedar i silver som jag har, utan resultat.
De späda skedarna har blad och en (ej helt) utslagen ros längst upp.
Någon som har tips på en bra sida att kolla på?

Till veckan tar jag dem till butik, de borde veta. Men jag vill ju veta nuuu.

Har idag varit på tre silveraffärer och ingen har kunnat hjälpa mig. :(
De har ingen aning.

Det är inte någon månadssked då? t.ex. i den här stilen:
image_view.php

Det är inte någon månadssked då? t.ex. i den här stilen:
image_view.php
Månadssten?
Nu måste jag kolla de andra 11. Jag tog ju bara fram en, tog för givet att alla var likadana.
Mina mockaskedar påminner en del som de där, faktiskt.
Även om jag inte tror att det är sådana ändå....

Tanten, du har ju bild. Kan du lägga in?

Det finns väl många olika serier med månadsskedar. En blomma för varje månad. Jag har Juni, så har fått en serie samlad åt mig under årens gång (släktingar gav alltid en del i serien till födelsedan).

Månadssten?
Nu måste jag kolla de andra 11. Jag tog ju bara fram en, tog för givet att alla var likadana.
Mina mockaskedar påminner en del som de där, faktiskt.
Även om jag inte tror att det är sådana ändå....

Tanten, du har ju bild. Kan du lägga in?
Månadssked skulle det givetvis stå...

La in men det blev bara kattskit av det...
Jag begriper inte varför bilderna inte visas men högerklicka och öppna i ny flik så kanske det funkar ?

silver%20004_zpsgmrovtw9.jpg.html
stämplar
mockasked%20naumlrbild%20ros_zps6i8djr4m.jpg.html
rosen
silver%20003_zpsubmhctql.jpg.html
hela skeden

• Gilla
Reactions: Rie
Ingen aning. Gå in på bilderna i photobucket, till höger ser du olika länkar. Klicka på länken IMG (den kopieras automatisk). Gå in på buke, klicka på paste. Färdigt! Du behöver alltså inte klicka på landskapsikonen och klistra in någon länk där.

Ingen aning. Gå in på bilderna i photobucket, till höger ser du olika länkar. Klicka på länken IMG (den kopieras automatisk). Gå in på buke, klicka på paste. Färdigt! Du behöver alltså inte klicka på landskapsikonen och klistra in någon länk där.
Aha.
Jag använde landskapsikonen.
TACK!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 071
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Hade inte Filofaxs hemsida varit så galet dålig och långsam kanske jag fått lite mer klarhet i vad jag söker och om de matchar mina...
2
Svar
39
· Visningar
3 393
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix
  • DIY hästvård

Omröstningar