Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu för tiden brukar usb sladd men inte laddare ingå de räknar med att folk har det hemma.Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en laddare separat? Extremt snålt isof!
Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en laddare separat? Extremt snålt isof!
Det stämmer tyvärr. Tänk på att det kan vara USB-c till de nyare telefonerna! Inga lurar ingår heller men laddsladden, som har svarats här tidigare.Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en laddare separat? Extremt snålt isof!
De kostar mer och mer och det blir mindre och mindre i lådorna....Nu för tiden brukar usb sladd men inte laddare ingå de räknar med att folk har det hemma.
Alltså för oss som haft samsung i år och dar finns det flera kontakter över kablar däremot det går det åt titt som tätt tycker jag.De kostar mer och mer och det blir mindre och mindre i lådorna....
Jag byter inte telefon i tid och otid, men har samsung alltid. Jag behöver inte byta sladd, och säljer eller ger jag bort telefonen följer sladd och laddare med telefonen. Förvånar mig att folk inte har förstånd att göra det.Alltså för oss som haft samsung i år och dar finns det flera kontakter över kablar däremot det går det åt titt som tätt tycker jag.
Det går förresten också att bara köpa ny sladd utan laddare så att man inte behöver ha många laddare liggande ens. Jag förstår inte hur man kan ha en hel massa liggande. Har fått lära mig att använda orginalladdare till varje sak.Alltså för oss som haft samsung i år och dar finns det flera kontakter över kablar däremot det går det åt titt som tätt tycker jag.
Våra telefoner har varit kasserade kontakten hel. Däremot har sladdarna gått sönder en del och trasig sladd blir inte bra. Jag vet inte med mig att vi köpt så många kontakter utan det är de som följt med förr vid köp av telefonen.Jag byter inte telefon i tid och otid, men har samsung alltid. Jag behöver inte byta sladd, och säljer eller ger jag bort telefonen följer sladd och laddare med telefonen. Förvånar mig att folk inte har förstånd att göra det.
Vadå laddare? Pluggar man inte bara in dem som vanligt?Nu för tiden brukar usb sladd men inte laddare ingå de räknar med att folk har det hemma.
Kontakten. Den som sitter i väggen.Vadå laddare? Pluggar man inte bara in dem som vanligt?
Ah! Men det är ju ingen laddare bara en kontakt.Kontakten. Den som sitter i väggen.
Jo jag vet att det är kontakt men blev lite felskrivning...Ah! Men det är ju ingen laddare bara en kontakt.Jag trodde det var snack om någon slags transformator som till datorn typ.
Visst är det snålt, men jag antar också att de flesta har en eller två eller tio hemma... annars kostar de väl tre spänn på Ica ungefär.Jag kan nästan tycka att det är vettigt att inte skicka ut dem i onödan.
Ja de där sladdarna som bara passar till en sak vi har tre fyra sådana. De är uppmärkta med etikett där det står vad den hör i hop med.Jag lyckades hitta laddaren till min uppladdningsbara klotrimmer! Det är naturligtvis en laddare som absolut inte laddar någonting annat och jag är mycket förvånad över att jag inte kastat bort den vid någon rensning - men nu är den i alla fall ipluggad och jag hoppas kunna börja trimma en av fabrikshönsens näbb imorgon om inte vädret är alltför eländigt.![]()
Det är helt värdelöst, hädanefter kommer jag att kolla före varje köp.Ja de där sladdarna som bara passar till en sak vi har tre fyra sådana. De är uppmärkta med etikett där det står vad den hör i hop med.
Det är surt när man köper en ny mobil, till tex ett barn, som vi har gjort. Jag har en sån laddare med usb-c. Exet hade ingen. Jag vill inte ge bort min laddare (eller kontakt då). Och har verkligen inte 10 stycken hemma. Det är väl mer som en transformator egentligen? Det är ju inte en vanlig stickkontakt vi pratar om?Ah! Men det är ju ingen laddare bara en kontakt.Jag trodde det var snack om någon slags transformator som till datorn typ.
Visst är det snålt, men jag antar också att de flesta har en eller två eller tio hemma... annars kostar de väl tre spänn på Ica ungefär.Jag kan nästan tycka att det är vettigt att inte skicka ut dem i onödan.
Ah! Men det är ju ingen laddare bara en kontakt.Jag trodde det var snack om någon slags transformator som till datorn typ.
Nej inte heller jag har en massa laddare eller sladdar liggande hemma till ingen nytta. Någon extra har jag från någon kasserad telefon från typ 1800 talet men jag vill inte använda dem då det rent faktiskt inte riktigt går att ladda, det blir aldrig fullt när den används... Jag använder den som följde med min typ 6-7 år gamla telefon, laddare och sladd i orginal och det är vad jag tänker att man ska använda, inte en massa olika sorters. Det är då det pratas om att det kan bli bränder och dylikt, något jag aldrig varit med om.Det är surt när man köper en ny mobil, till tex ett barn, som vi har gjort. Jag har en sån laddare med usb-c. Exet hade ingen. Jag vill inte ge bort min laddare (eller kontakt då). Och har verkligen inte 10 stycken hemma. Det är väl mer som en transformator egentligen? Det är ju inte en vanlig stickkontakt vi pratar om?
Och några 3 (30?) kronor kostar de verkligen inte
Visa bifogad fil 162501
Och de med snabbladdning är inte bra att sätta en gammal laddare på heller har jag märkt, en sådan utan snabbladdning, då det inte blir bra.Tre spänn? Den till min mobil (snabbladdning, tar typ en halvtimme att ladda batteriet fullt med originalladdare..sambons något äldre modell iPhone, som inte har snabbladdning, tar flera timmar att ladda ordentligt.) kostar några hundralappar att köpa separat. Alltså typ 700-800:- (kollade nu), plus sladden.
Som tur är följde laddare med min mobil. Och ja, köper jag ny mobil imorgon så har jag ju en och behöver inte en till. Men går en från något äldre modell till modell med snabbladdning, så är det ju en extra kostnad.
Det beror ju på hur många saker man har med. Vi har 4 mobiler 1 surfplatta och 4 hörlurar. Jag har 1 kontakt och en kontakt och sladd på jobbet. Då blir det några stycken.Nej inte heller jag har en massa laddare eller sladdar liggande hemma till ingen nytta. Någon extra har jag från någon kasserad telefon från typ 1800 talet men jag vill inte använda dem då det rent faktiskt inte riktigt går att ladda, det blir aldrig fullt när den används...