mylisen
Trådstartare
I ett par års tid har en tjej i min dotters klass utsatt henne för taskigheter.
N sitter och stör min dotter E som försöker jobba.
N upprepar henne namn om och om igen tills L blir irriterad och undrar vad hon vill.
Då ska N visa henne en söt katt eller en gullig kanin eller vad fan det nu är.
De går i femman.
När L inte bryr sig om hennes tjatande, återigen på lektionstid, så börjar hon picka henne på armen tills hon inte står ut längre.
Råkar L säga ifrån eller be henne sluta så börjar N gråta och säger att hon blivit "kränkt" av min dotter.
Hon har även ljugit om att L ska ha gjort saker så att hon får gå till "mobbingfröken" och prata.
Senare har det framkommit att det inte varit sant men har L fått nån ursäkt?? NEJ
Denna jävla unge har nu sagt till min dotter att hon ser ut som en flodhäst, att det ser ut som att hon har två magar, och inte för att vara taskig men du borde kanske ha baddräkt på dig för att se smalare ut!!
Jävlar vad jag gick i taket då!
Det är inte första ggn hon kläcker ur sig såna här saker, men jag minns inte det som varit förut nu i all förtvivlan.
Jag har sagt till fröken förut att INTE sätta N brevid L eftersom det inte fungerar.
Flyttade dem då men sen satt hon ungdjäveln bredvid igen!!
Vad händer?
Jo allt börjar om igen.
Jag tog kontakt med kuratorn som sa att det här är mobbing.
Min dotter har inte varit i skolan på en vecka pga att hon har sån ångest och är så ledsen.
Hon har legat och gråtit på kvällarna så sängen skakat och idag ville hon inte gå upp för att hon mådde så dåligt över att beh gå till skolan imorgon.
Ikväll ringde min man till fröken och sa att han skulle följa med imorgon.
Nja det var väl inte så bra, fick han till svar.
Vi måste ju tänka på N, hon är ju så ledsen nu över allt som hänt.
ska VI tänka på N?? Men vår dotter då??
Hur i helvete tror de hon mår??
VEM är det som blivit utsatt??
Jag är så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen och jag vet inte vad jag ska göra......
fy fan jag mår skitdåligt och inte kan jag göra nåt heller.....
Vad gör man, var vänder man sig??
De har ju redan valt att tycka synd om mobbaren som mår såååå dåligt och är sååå ledsen.
Vill bara skrika rakt ut!
N sitter och stör min dotter E som försöker jobba.
N upprepar henne namn om och om igen tills L blir irriterad och undrar vad hon vill.
Då ska N visa henne en söt katt eller en gullig kanin eller vad fan det nu är.
De går i femman.
När L inte bryr sig om hennes tjatande, återigen på lektionstid, så börjar hon picka henne på armen tills hon inte står ut längre.
Råkar L säga ifrån eller be henne sluta så börjar N gråta och säger att hon blivit "kränkt" av min dotter.
Hon har även ljugit om att L ska ha gjort saker så att hon får gå till "mobbingfröken" och prata.
Senare har det framkommit att det inte varit sant men har L fått nån ursäkt?? NEJ
Denna jävla unge har nu sagt till min dotter att hon ser ut som en flodhäst, att det ser ut som att hon har två magar, och inte för att vara taskig men du borde kanske ha baddräkt på dig för att se smalare ut!!
Jävlar vad jag gick i taket då!
Det är inte första ggn hon kläcker ur sig såna här saker, men jag minns inte det som varit förut nu i all förtvivlan.
Jag har sagt till fröken förut att INTE sätta N brevid L eftersom det inte fungerar.
Flyttade dem då men sen satt hon ungdjäveln bredvid igen!!
Vad händer?
Jo allt börjar om igen.
Jag tog kontakt med kuratorn som sa att det här är mobbing.
Min dotter har inte varit i skolan på en vecka pga att hon har sån ångest och är så ledsen.
Hon har legat och gråtit på kvällarna så sängen skakat och idag ville hon inte gå upp för att hon mådde så dåligt över att beh gå till skolan imorgon.
Ikväll ringde min man till fröken och sa att han skulle följa med imorgon.
Nja det var väl inte så bra, fick han till svar.
Vi måste ju tänka på N, hon är ju så ledsen nu över allt som hänt.
ska VI tänka på N?? Men vår dotter då??
Hur i helvete tror de hon mår??
VEM är det som blivit utsatt??
Jag är så arg så jag vet inte var jag ska ta vägen och jag vet inte vad jag ska göra......
fy fan jag mår skitdåligt och inte kan jag göra nåt heller.....
Vad gör man, var vänder man sig??
De har ju redan valt att tycka synd om mobbaren som mår såååå dåligt och är sååå ledsen.
Vill bara skrika rakt ut!