Mitt gröna kort blev stulet....

N

Natali

För några år sedan så hade vi inbrott hemma, tjuvjävlarna fick med sig min plånbok och inne i den så hade jag mitt gröna kort.
Nu får jag hem en ny häst, som ska bli min tävlings kompis. Vart kan jag vända mig för att ev. få tryckt upp ett nytt grönt kort?

Eller kanske jag måste ta om allt på nytt? :crazy:

Sv: Mitt gröna kort blev stulet....

prata med den som du tog kortet hos

och lycka till med den nya hästen glömde jag säga :)

jag har oxå gjort av med mitt kort och jag maila till ridsportsförbundet och fick svaret att man kan skicka in om ett nytt grönt kort...
det kostar hundra kronor...
Man ska veta namn, adress, vilket år du tog det, vilken klubb, vem som var provledare.
OM du vill ha PG nr hör gärna av dig..
MVH Cicci :)

Tackar tackar - oj ledare etc - shit hur ska jag komma ihåg det?? Det var 11 år sedan jag tog mitt gröna kort. Men jag kommer ihåg klubb och år då ;)

Har ni någon email adress dit?, så att jag kan skicka en email och fråga dem..

Oseriös: Tackar :)

det var där ifrån jag fick svaret tror det var ditt jag maila..
Jag skulle afktsikt oxå vilja veta hur man gör med det för jag har ingen anning om vem jag tog det för..
lycka till..

ekonomi@skaneridsport.se

Du kan nog ringa dit oxå, jag fick detta nr i mailet..
Susanne Walldoff
Skånes Ridsportförbund
Tel 046 - 529 11 :banana: :bump:

Tror att jag ska ta å ringa själv faktiskt på månda,,..

Lycka till..

Tack :)

Tror jag ska ta en tlf till Malmö Ridklubb också för att vara säker (det var där jag tog mitt gröna kort).

Gör det, jag tog mitt på Burlövs Ryttarförening så vi kommer ju från samma trakter..-!!! :)

Ja det gör vi då :)

Någon som vet om det tar lång tid att få kortet?
Ska starta i november, så det hade varit fint om jag hinner att få kortet fram till då.

Liknande trådar

Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 037
Senast: Fille
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 214
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 868
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 762
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025