ZaNdRoRiA
Trådstartare
Jätteknasig fråga! Jag vet.
Jag har ibland en förmåga att uttrycka mig lite klantigt.
Har en häst ute på foder till en ridskola. Meningen var att hon skulle säljas dit men det visade sig att hon inte riktigt passade dem.
Iaf så är hon nu till salu igen och jag har kontakt med en ung tjej som har ridit min häst mkt.
Jag har fått bilder av henne och idag fick jag ett par jättebra verkligen!!!
MEN!
De rider henne på ett pessoabett!
Jag är verkligen inte förtjust i det då hästen blir väldigt pigg och starkt vid ridning, så de använder det ju verkligen med.
Hur i hela friden ska man säga detta på ett vettigt sätt?
Alla tycker vi olika och min åsikt är att hästmänniskor är ju verkligen en folkgrupp som aldrig har fel.
Då jag som sagt ibland kan uttrycka mig klantigt=vara alldeles för ärlig så att det ibland tolkas på fel sätt så vill jag nu ha hjälp av er sympatiska människor =)
Jag vill ju inte stöta mig med dom och hästen ska vara kvar där månaden ut så..
Jättedum fråga kanske, men tips och råd mottages tacksamt
Jag har ibland en förmåga att uttrycka mig lite klantigt.
Har en häst ute på foder till en ridskola. Meningen var att hon skulle säljas dit men det visade sig att hon inte riktigt passade dem.
Iaf så är hon nu till salu igen och jag har kontakt med en ung tjej som har ridit min häst mkt.
Jag har fått bilder av henne och idag fick jag ett par jättebra verkligen!!!
MEN!
De rider henne på ett pessoabett!
Jag är verkligen inte förtjust i det då hästen blir väldigt pigg och starkt vid ridning, så de använder det ju verkligen med.
Hur i hela friden ska man säga detta på ett vettigt sätt?
Alla tycker vi olika och min åsikt är att hästmänniskor är ju verkligen en folkgrupp som aldrig har fel.
Då jag som sagt ibland kan uttrycka mig klantigt=vara alldeles för ärlig så att det ibland tolkas på fel sätt så vill jag nu ha hjälp av er sympatiska människor =)
Jag vill ju inte stöta mig med dom och hästen ska vara kvar där månaden ut så..
Jättedum fråga kanske, men tips och råd mottages tacksamt