F
Fallen_Angel
Har alltid haft regelbunden mens, alltid kommit mellan den 9 och den 12 varje månad, kanske någon dag för sent nån gång..Men som sagt har den alltid varit regelbunden.
Har kännt mig konstig, ont i magen och mått jätte illa, var förut bara på mornarna, men senaste 1,5 vecka så har det varit i stort sett hela dagarna, mått otroligt illa när jag har ätit...
Har haft problem med min mage så har lixom inte tänkt i banorna att det kanske kunde vara så att jag var gravid...
I går kväll kände jag mig jätte konstig, mådee jääääätte illa hela dagen och hade konstig magont, helt plötsligt så får jag en blödning!!
Inte som den brukar vara, utan klumpig och mycket..
Var uppehåll under natten men nu har det börjat igen, har ont i sidan (typ äggstocken eller nåt)
Ingen vanlig "mensverk"! Mår illa och är darrig i kroppen...
Kan det vara ett missfall?????!!!! Är ju 2 veckor för tidig blödning....
Har kännt mig konstig, ont i magen och mått jätte illa, var förut bara på mornarna, men senaste 1,5 vecka så har det varit i stort sett hela dagarna, mått otroligt illa när jag har ätit...
Har haft problem med min mage så har lixom inte tänkt i banorna att det kanske kunde vara så att jag var gravid...
I går kväll kände jag mig jätte konstig, mådee jääääätte illa hela dagen och hade konstig magont, helt plötsligt så får jag en blödning!!
Inte som den brukar vara, utan klumpig och mycket..
Var uppehåll under natten men nu har det börjat igen, har ont i sidan (typ äggstocken eller nåt)
Ingen vanlig "mensverk"! Mår illa och är darrig i kroppen...
Kan det vara ett missfall?????!!!! Är ju 2 veckor för tidig blödning....