Missfall.....?

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Fallen_Angel

Har alltid haft regelbunden mens, alltid kommit mellan den 9 och den 12 varje månad, kanske någon dag för sent nån gång..Men som sagt har den alltid varit regelbunden.

Har kännt mig konstig, ont i magen och mått jätte illa, var förut bara på mornarna, men senaste 1,5 vecka så har det varit i stort sett hela dagarna, mått otroligt illa när jag har ätit...
Har haft problem med min mage så har lixom inte tänkt i banorna att det kanske kunde vara så att jag var gravid...

I går kväll kände jag mig jätte konstig, mådee jääääätte illa hela dagen och hade konstig magont, helt plötsligt så får jag en blödning!!
Inte som den brukar vara, utan klumpig och mycket..:crazy:
Var uppehåll under natten men nu har det börjat igen, har ont i sidan (typ äggstocken eller nåt)
Ingen vanlig "mensverk"! Mår illa och är darrig i kroppen...
Kan det vara ett missfall?????!!!! Är ju 2 veckor för tidig blödning....:eek:
 
Sv: Missfall.....?

Det kan vara ett missfall. Du får väl se om du fortfarande har "gravidsymtomen" när du blött klart. Har aldrig haft ett missfall själv men jag har hört att det gör riktigt ont.
 
Sv: Missfall.....?

Det behöver inte ens kännas, många procent av alla graviditeter slutar i ett missfall där inte ens man märker av att man fått ett missfall utan bara en riklig mens..

Till TS:

Nog kan det vara ett missfall...
 
Sv: Missfall.....?

Jag skulle ringa sjukhuset och fråga så att det inte kan vara något annat allvarligare?
Krya på dig!
 
Sv: Missfall.....?

Jag hade nog gått och kollat så att det inte är något annat.... för att vara på den säkra sidan...
Lycka till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 230
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 889
Senast: Tora
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 911
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 754
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp