Mindra har åkt till BB

Alindra2000

Trådstartare
Tänkte kila in här och skvallra om att Mindra just nu är på BB och förhoppningsvis ser till att sveriges befolkning ökar med två små krabater! Fick ett sms där det stod att det förhoppningsvis är på G nu:).

Så lite peppdans för Mindra :bump::banana:

Sv: Mindra har åkt till BB

men vad spännande!! :bump::bump:

har du hört något mer?

jag vill också ha bebis nu! :cool:

Har inte hört ngt mer, hoppas allt går bra. Uppdaterar så fort jag vet ngt mer *håll tummarna*

Nu har jag äntligen fått uppdatering. Mindra och bebisarna är kvar på BB men allt har gått bra, de blir kvar några dagar ändå.

Välkomna Julia och Emil!!!!

Åh grattis Mindra! :bump: :bump:

Underbara namn! Hoppas allt gått bra, vi ser fram emot bilder såklart när ni kommit hem och installerat er :D

Grattis! Lycka till! *längtar redan efter bilder* :D

Nu har jag äntligen fått uppdatering. Mindra och bebisarna är kvar på BB men allt har gått bra, de blir kvar några dagar ändå.

Välkomna Julia och Emil!!!!

Härligt att höra, två stora grattis till Mindra och hennes 2 underverk :laugh:

Nu e vi hemma! Inne en snabbis här för att tacka för gratulationerna. Är väldigt skönt att de är ute nu mina små änglar :love:. Allt gick bra och ut kom en liten knubbis och en liten spinkis, lite tidiga men hela och "färdigbakade":D

Bilder kommer när jag har några i datorn!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 703
Senast: Enya
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 105
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 610
Senast: Voeux
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 931

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka