Ensam_mamma
Trådstartare
Jag är en ensamstående mamma med 2 underbara pojkar. Pojkarnas pappa misshandlade både mig och barnen så vi lämnade honom för snart 1 1/2 år sen och jag och barnen börjar kunna lita på folk och efter att mer eller mindre suttit inlåsta i en lägenhet i (jag nästan 12 år och barnen sen dom föddes 6 och 4 år). Med det undantaget att barnen fick gå till skolan. Mitt ex var mycket kontrollerande skulle veta var jag skulle hur länge jag var borta och tog min telefon och dator för att jag inte skulle ha kontakt med omvärlden.Jag fick heller inte ta med barnen när jag gick någonstans för då kunde jag dra i från honom. Nu bor jag och barnen i en trygg bostad barnen går i skola och jag går i skolan för jag blev arbetslös för 3 månader sen.Barnen börjar få vänner och vi börjar åka ut och uppleva annat än lägenhetens väggar. Men den 11/4 kom den värsta dagen i mitt liv (till och med värre än misshandeln) socialen kommer och tar barnen ifrån mig.(Bör kanske tala om att jag har ensam vårdnad och barnen träffar inte pappan). Socialen säger att en anmälan om att jag skulle misshandla barnen har inkommit och därför tar dom barnen från mig.Jag har snart varit sjukskriven i 2 veckor pga detta för jag mår så dåligt psykiskt.Snälla vet någon hur man kan göra??? Jag älskar mina pojkar jag skulle ALDRIG vara elak mot dom! Jag skulle gå genom eld och vatten för dom.