Mina 2 busar *bilder*

Victovie

Trådstartare
Har fått ihopa en del foton på familjens buskatter under deras 1½ år långa liv :D . Här kommer ett smakprov :p

En räddhågsen Ron :love: :rofl:
IMAG0716.jpg

IMAG0717.jpg

Syskonkärlek :love:
IMAG0820.jpg

Jag vill också ut och resa!
Vinter06-07146.jpg

Sv: Mina 2 busar *bilder*

Mysigt med gosedjur...
Vinter06-07142.jpg

Cooling
december105.jpg

En busig Hampus :D
december081.jpg

Papperskassar är också bra gömställen :angel:
januari038.jpg

Katternas jultomte Ronnie :D
december008.jpg

Nanni
sensommar002.jpg

Vissa bilder var ju bara för :love: , som tredje sista. Och jultomtebilden.
:love:
Underbara kissar! :love:

Naaaaaw vilka sötnosar!!:love:
Härlig färg/teckning de har.

Ohh jösses vad jag nu längtar tills vi får hem vår nya familjemedlem som nu är knappa 2 veckor gammal:love:

Heulwen o Lancet: Tack :love: , de är lika underbara och underhållande i verkligenheten som på bilderna :rofl:

Tack :love:
Ja, Hampus har nog den coolaste, men båda är fina :D . Även kul att deras mamma mot alla odds var en röd katt (mkt sällsynt tydligen) :p .

Förstår att du längtar! Om jag skulle flytta hemmifrån av någon anledning o skulle skaffa djur så ska jag i första hand ha en katt! :love: Vi har kul varje dag åt deras upptåg, inte en dag är den andra lik! Så glad att vi har dom båda

*HostHost* De är väldigt söta och underhållande, men jag ska berätta för er att Ron stundtals är lite skräckinjagande... :angel: Eller vad säger du Victorvie? Boken var vår räddning... :rofl:

:rofl: Han var väldigt konstig den kvällen, men också frsta gången han träffade dig, o du luktade nog MKT konstigt enligt honom ;) :rofl:

Senast ändrad:

Är det bara jag som tänkt på att det börjar bli vanligt att folk har RÖDA kissar?
Eller är det bara det att vi som har det är mera måna om att visa upp dem?

Har jag faktiskt inte tänkt på, tror inte det utan bara att man är mer benägen att visa upp sina älsklingar :D

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
601
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 159
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 264
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 860
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Djuridik
  • Hur firar ni jul?