Min syster är försvunnen

Har du någon hos dig, eller någon att ringa om du behöver stöd eller sällskap?
Den hade blivit delad 177 ggr på 5 min...MPS och det nätverket är verkligen fantastiskt! :bow:

Tack för din omtanke. Jag har min man och mina barn hemma. Tror inte jag kommer kunna sova inatt, men jag skall snart krypa ner bredvid den ena ungen och snusa honom i nacken.

Jag håller alla tummar för att ni hittar henne oskadd. Jag har tyvärr varit i en liknande sits när min sambos bror försvann för ett antal år sedan. Jag förstår att det känns superjobbigt och man vet inte riktigt vad man ska göra. Jättebra att ni kontaktat missing people. Är hon där ute någonstans finns det ju en stor chans att någon kan se henne och höra av sig till er eller polisen. Man känner sig så handfallen, och man kan ju inte riktigt leta på måfå om man inte har någon aning om var hon kan tänkas vara.

Styrkekramar till er <3

Är det någon som varit i en liknande situation? Vad gjorde ni?
Vad kan vi göra?

Ville bara skicka en KRAM. Jag vet hur det känns, har varit i nästan exakt samma situation själv. Det är vidrigt. Min lillebror återfanns helskinnad, och jag hoppas att så även är fallet för din syster.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 458
Relationer Jag behöver skriva av mig. Ni är kloka. Det här är invecklat och jag får förmodligen inte med allt relevant i ett första inlägg. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 371
Senast: Pinus
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 317
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 685
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama