Min pojkvän är med på match

Sv: Min pojkvän är med på match

Han skickar massor av sms hela tiden nu. Säger att han inte skulle gått på dejten (såklart) och att jag ska tänka hur jag agerat. Vill bara bryta ihop..

Han ringde nyss men jag tryckte avböj. Hade ju redan fått en massa sms också, orkar inte höra fler bortförklaringar..

Förstår att det måste kännas fruktansvärt!
Har du någon vän som du kan träffa idag och vräka ur dig alla känslor till?
Någon som lyssnar, håller med dig och kramas?
Annars är vi ju här såklart :)

Han är dum i huvudet. Byt nummer på måndag. Du har inte gjort något fel, han kan försöka skylla på dig hur mycket han vill.

Nu skulle han ut och åka skidor och skrev "vi hörs sen". Svarade att vi inte skulle höras nåt mer.

Jag har ingen som kan ställa upp med kort varsel eller som vet hela situationen utom en av mina föräldrar. Men jag skäms för mycket att berätta sanningen om vad som hänt....::(

Jag förstår i ärlighetens namn inte varför du skäms?
Jag hade varit stolt om jag listade ut vilket svin han var!
Ledsen men stolt!
Tycker du hade all rätt i världen att göra som du gjorde!

Det är ingenting att skämmas för! Han är en idiot och det är ingenting som du rår för!

Jag skäms för hur jag tog reda på sanningen. Jag skäms för att jag en gång kunnat lita på honom. Och jag känner mig så fruktansvärt ensam och lurad

Haha, "vårt" agerande!? :cautious:

Så länge du skäms: träffa honom inte! Han verkar helt gå på linjen "A. Jag har inte gjort nåt + B. Du har gjort fel (+C. Dessutom är allt ditt fel, inklusive smältande polarisar!)"... Om du sitter och slår dig själv i huvudet över ditt eget beteende alldeles på egen hand, kommer han ha alldeles för lätt att attackera dig. Red ut för dig själv först, innan du låter honom komma med anklagelser.

Jag älskar honom över allt annat, men det finns inget som förklarar hans beteende...

Jag skäms för hur jag tog reda på sanningen. Jag skäms för att jag en gång kunnat lita på honom. Och jag känner mig så fruktansvärt ensam och lurad

Alltså vi har fått den där magkänslan av en anledning och din magkänsla sa åt dig att dubbelkolla vad karln sysslar med för den gav en dålig känsla.
En dålig känsla som bevisade sig vara sann. Magen brukar ju ha rätt..

DET är inget att skämmas för! Man tar reda på fakta om något känns fel precis så som du gjort.

Du ska inte skämmas för att du litat på honom!
Tänk hur illa världen skulle se ut om du aldrig kan lita på vad någon säger, det blir ju helt ohållbart.
Det är han och bara han som har gjort fel och borde skämmas ögonen ur sig för det!

Du är inte ensam, du har en hel bukefamilj här som gärna hjälper och stöttar dig.
Men jag tycker även att du ska ta hjälp av dina vänner och berätta för dem vad som hänt. Du kan behöva en å annan kram av fina vänner nu som lyssnar och stöttar dig.

Nu skulle han ut och åka skidor och skrev "vi hörs sen". Svarade att vi inte skulle höras nåt mer.

Om du verkligen vill att ni inte ska höras nåt mer, så ska du inte svara. Du har redan meddelat att du inte vill ha kontakt. Då ska du heller inte ha kontakt genom att svara.

Jag vet...varför är människan byggd för att vilja förlåta och ge en andra chans när det uppenbart är kört...

Jag vet...föredrar att bryta ihop i min ensamhet...ska till stallet sen och träffa lite folk men absolut inga som jag pratar med sånt här om..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Hjälp!

Hästrelaterat

Tillbaka