Min pojkvän är med på match

Sv: Min pojkvän är med på match

Innan vi blev tillsammans var vi bästa vänner i några år så jag vet tyvärr vad han har haft för bakgrund tidigare. Men man hoppas ju alltid på att det ska bli bättre...

Jag vet...föredrar att bryta ihop i min ensamhet...ska till stallet sen och träffa lite folk men absolut inga som jag pratar med sånt här om..

Bryt ihop, å så kommer du igen och tar hjälp av vännerna när du orkar!

Men kom ihåg att ingenting av det här är ditt fel.

Han är ett ruttet mongo.

Jag vill egentligen träffa honom men det finns inget han skulle kunna säga som rättfärdigar ett förlåtande eller dylikt. Ser därför egentligen ingen anledning till att vi ska ses. Är för rädd att jag ska falla tillbaka igen.

Innan vi blev tillsammans var vi bästa vänner i några år så jag vet tyvärr vad han har haft för bakgrund tidigare. Men man hoppas ju alltid på att det ska bli bättre...

Jag förstår, men såna människor brukar inte ändra sig.
Vilket du också upptäckt nu.

Han är nog en sån sort bara som måste ha bekräftelse från många håll.
Å är man inte villig att låta såna personer ha flera eller flirta omkring så ska man hålla sig borta för att skydda sig själv.

Han har i varje sms han skickat skrivit, tänk på hur du agerat...suck. Jag må ha dejtat andra innan vi spikade han och jag. Men han har ju varit otrogen i tankarna hela kvällen igår, oavsett om han verkligen skulle gått på dejten eller inte. På ett sätt skulle jag konfronterat honom på dejten, för då bet jag om han gått eller inte...

Jag vill egentligen träffa honom men det finns inget han skulle kunna säga som rättfärdigar ett förlåtande eller dylikt. Ser därför egentligen ingen anledning till att vi ska ses. Är för rädd att jag ska falla tillbaka igen.

Det var det jag uppfattade att du ville. För mig låter det som att du vacklar mellan känsla och tanke. Du vill träffa honom men du vet logiskt att du inte ska. Låt känsla och tanke resonera med varandra.

Men så gör han ju bara för att han är dum i huvet och vill känna sig skuldfri genom att lägga det på dig istället.

Det är ju smidigt att lägga skulden på dig, du mår dåligt och får dåligt samvete och ev kryper tillbaka så blir allt bra för honom igen.
Han försöker gillra en fälla!

Ett fegt jävla as som inte står för vad han gjort är han.

Jag vet...usch vad kärlek är svårt. Vill vara med honom men kommer aldrig kunna lita på honom efter det här. Har varit så mycket praktiskt krångel senaste veckorna också, med barn som har svårt att acceptera mig osv. Är så less..

Ja, blir så sur när han styr över det till att ge mig skulden. Såg i ett sms att han undrade hur jag skulle reagerat om han skaffade en konstig profil och tog kontakt..

Han har i varje sms han skickat skrivit, tänk på hur du agerat...suck. Jag må ha dejtat andra innan vi spikade han och jag. Men han har ju varit otrogen i tankarna hela kvällen igår, oavsett om han verkligen skulle gått på dejten eller inte. På ett sätt skulle jag konfronterat honom på dejten, för då bet jag om han gått eller inte...

Hade han dig i väntan på något bättre?

Sträck på dig. DU är stark och klok.
Han är en lus.

Jag vet...usch vad kärlek är svårt. Vill vara med honom men kommer aldrig kunna lita på honom efter det här. Har varit så mycket praktiskt krångel senaste veckorna också, med barn som har svårt att acceptera mig osv. Är så less..

Ne det vill du inte egentligen, han är ett kräk.

Du vill ha och förtjänar en underbaring och han är ingen sån.

Han kanske inte vågat lite på vårt förhållande då jag är yngre än honom och mån om mitt yttre, i jmf med honom.

Jag vet faktiskt inte vad det är, allt låter ju så skevt o skruvat när jag läser det jag själv skrivit...

Ja, blir så sur när han styr över det till att ge mig skulden. Såg i ett sms att han undrade hur jag skulle reagerat om han skaffade en konstig profil och tog kontakt..

Hade aldrig hänt, eftersom du inte haft en profil där eftersom du trodde på erat förhållande.

Och konstig profil? Ville han gå på dejt med en konstig profil :p

Det spelar ingen som helst roll om han hade gått eller inte!
Han planerade att träffa en annan kvinna bakom din rygg!

Men nu börjar jag undra lite vad ni hade bestämt egentligen. Han hänvisar till att du också dejtat, du säger att du förväntade dig att det skulle vara trohet. Hade ni inte rett ut det sinsemellan? I synnerhet när man haft ett till-och-frånförhållande, och när den ena parten har trasslig förhållandehistoria vilket du antyder att han har, så är det nog viktigt att vara glasklara tillsammans om vad "att satsa" betyder.

Han skrev till mig att han också vill kolla intresset för att upptäcka att det inte finns nån bättre än mig. Suck! Jag trodde vi rett ut allt gällande framtid och satsning på förhållandet, vi har verkligen haft djupa o känslosamma diskussioner hela kvällarna nu i veckan som varit. Han upprepar ofta om hur viktigt det är med trohet och att vi ska vara rädda om varandra...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka