Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet...föredrar att bryta ihop i min ensamhet...ska till stallet sen och träffa lite folk men absolut inga som jag pratar med sånt här om..
Nu vill han träffas och diskutera vårt agerande...
Innan vi blev tillsammans var vi bästa vänner i några år så jag vet tyvärr vad han har haft för bakgrund tidigare. Men man hoppas ju alltid på att det ska bli bättre...
Jag vill egentligen träffa honom men det finns inget han skulle kunna säga som rättfärdigar ett förlåtande eller dylikt. Ser därför egentligen ingen anledning till att vi ska ses. Är för rädd att jag ska falla tillbaka igen.
Han har i varje sms han skickat skrivit, tänk på hur du agerat...suck. Jag må ha dejtat andra innan vi spikade han och jag. Men han har ju varit otrogen i tankarna hela kvällen igår, oavsett om han verkligen skulle gått på dejten eller inte. På ett sätt skulle jag konfronterat honom på dejten, för då bet jag om han gått eller inte...
Jag vet...usch vad kärlek är svårt. Vill vara med honom men kommer aldrig kunna lita på honom efter det här. Har varit så mycket praktiskt krångel senaste veckorna också, med barn som har svårt att acceptera mig osv. Är så less..
Jag vet...usch vad kärlek är svårt.
Ja, blir så sur när han styr över det till att ge mig skulden. Såg i ett sms att han undrade hur jag skulle reagerat om han skaffade en konstig profil och tog kontakt..
Jag älskar honom över allt annat, men det finns inget som förklarar hans beteende...