Min pojkvän är med på match

Sv: Min pojkvän är med på match

Nu har jag skrivit till honom hur jag känner. Att jag aldrig blivit så sårad och vilket svin han är. Och att han aldrig mer ska höra av sig.

Sänder dig de största och varmaste styrkekramar!!!

Vill du skriva av dig mer får du gärna PM:a.

Nu har jag skrivit till honom hur jag känner. Att jag aldrig blivit så sårad och vilket svin han är. Och att han aldrig mer ska höra av sig.

Usch, förstår att du måste vara helt förkrossad :(

Men tänk vilken tur att du upptäckte det nu och inte senare.
Tänk om ni hunnit skaffa barn, köpa hus och hela rasket det hade varit ännu värre :crazy:

Å när det känns skitjobbigt så finns hela din bukefamilj här för att trösta, peppa och stötta dig.

Åh, jag går sönder!! Lider verkligen med dig :(
Har varit med om EXAKT samma sak.

Skickade ett sms till han där jag skrev "Jag har gjort något jättedumt, tar mina saker och flyttar nu", han stormade hem från jobbet och jag förklarade... Har nog aldrig sett en karl lipa så mycket men jag var redan sönder... Så jag förlät honom inte. Och vad jag är stolt över det idag, och du ska vara stolt att du vågade skriva till honom. Det var verkligen starkt gjort!! STOR GULDSTJÄRNA till dig.

BAMSESTOR STYRKEKRAM

Kl
Säger som dom andra, var glad att du märkte det nu och inte när du är gravid med honom.
Bra att du skrev till honom

Gud vad jag önskar att jag önskar att jag gjorde som du och TS när jag hittade mitt ex sida. Fan så mycket lidande det hade sparat mig. Så många år....Nu har det gått tre år i mars sen otroheten uppdagades och vissa saker jobbar jag på ännu. Som det där med självförtroendet och tilliten. Det är så ofattbart att man kan söka bekräftelse hos en okänd på nätet och tom gå hela vägen samtidigt som man planerar och lovar drömmar och framtid med någon man påstår sig älska. Det gör groteskt ont.

Senast ändrad av en moderator:

KL..

Jättebra gjort att du mailade.

Själv hade jag nog gått på dejten för få se minen. Men jag hade inte orkat vänta tills nästa vecka, så jag hade nog i slutändan skrivit mail som du gjort.

Bestäm dejt, gå dit och ta honom på bar gärning! :sneaky:

Det kan han GOTT ha, SVIN! :rage::wtf:

Såg nu att du redan mejlat, superbra! :)

Även om det gör ont nu så kommer du, om ett tag, vara extremt glad över detta! (Att du dumpade honom alltså!!)

PEPP! :bump:

KL

När jag blev singel och så småningom ville börja kolla marknaden igen så signade jag mig på Mötesplatsen som kändes som hyffsat seriös.. Hade grymma agg mot nätdejting men bor man på lite yttepytte ort och har barn var annan vecka var det inte så mycket att välja på...

Jag blev minst sagt chockad över hur många av dessa karlar som var upptagna!!! Efter lite skrivande kröp det fram att de hade barn, fru/sambo osv och undrade om man var intresserad av lite äventyr bara. Tom mitt ex var där :yuck: ( drev lite med honom för jag hade aldrig någon bild på mig och ingen bostadsort :sneaky:)

Lämnade iaf det där med nätdejtingen rätt snabbt...kände att det var för många som var där för bekräftelse/spänning mm....såndana karlar hade jag fått nog av. Men tragiskt att det sitter så många upptagna människor på dessa sidor :(

*kl*

Ifrågasätter han hur du kunde "snoka" säger du bara "ja och jag är jävligt glad att jag gjorde det, annars hade jag inte vetat vilket svin jag var ihop med". Magkänslan är ofta bra att lita på...

Heja dig!

Passa på att fara till hans ställe och hämta eventuella grejer du har kvar där medan han är borta på resan.

Massa pepp på att du tar dig igenom detta och var glad över att detta uppdagades INNAN du flyttat in osv. J-la karlslok.

KL

Verkligen smart gjort av dig ts! Jag respekterar intelligens och även om två fel inte blir ett rätt så tycker jag det var riktigt smart av dig att regga dig och ta reda på sanningen.

Knapplån

Har fått en massa sms under natten där han skriver att jag ju också dejtat. Det har jag, men innan vi valde att satsa på det här o att vi i min värld inte ens var tillsammans för det var så struligt. Har sagt att jag förväntade mig att det skulle vara trohet och bara vi sen vi bestämde att flytta ihop. Skrev även att jag aldrig blivit såhär sårad och att han aldrig mer skulle höra av sig.

Har god lust att jävlas med hans privatliv och relationen till sonens mor, men det känns som jag går över gränsen då. Hon tycker också han är ett svin, IOM att han träffade mig.

Låter som vi är 12 år, han fyller 50 snart....

Har även lust att logga in på min profil för att se om det står nåt mer där. Eller så låter jag den dö ut bara...

Du har sagt det som behövs. Lägg honom bakom dig. Det kommer bara kosta dig en massa energi om du grottar ner dig i detta nu. Gråt, bryt ihop, res dig upp, torka tårarna och var glad att du har hela ditt liv kvar att göra vad du vill med, istället för att leva i en lögn.

...och så försöker han rättfärdiga vad han gjort med "men du då, du har också!". Vilken tönt. Var glad att du slipper honom hädanefter.

Tack för ert stöd. Han skickar massor med sms nu om mina dejter minsann. Skrev tillbaka att jag inte ville se honom nåt mer annars hade jag dumpat honom på platsen o tiden för hans kommande dejt. Fy fan...

Och förresten!
Vilken mogen 50 åring som inte RINGER sin flickvän i ett sådant här läge??????
Feg skit är vad han är!!!!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Hjälp!

Hästrelaterat

Tillbaka