Min pojkvän är med på match

Sv: Min pojkvän är med på match

Ja, det tycker jag. Var ärlig om vad du gjort. Och när han då försöker skuldbelägga dig genom att fokusera på att du snokat så säg Ja, det gjorde jag, men varför gör du som du gjort? Vad är din förklaring?

Och sen dumpar du. Det finns ingen förklaring i hela världen som kan rädda upp honom.

Vad ska jag säga då? Att jag skapade en låtsasprofil och har mailat med honom om mitt yrke och intresse...Gud vad jag skäms...ville mest se hur långt han var villig att gå. Men nu har han svarat på mitt mail o föreslagit ett ställe för middag med dejten....

Får nästan lyst att dumpa honom på sidan, typ skriva ring mig och sen mitt riktiga nr....

Mitt exsambo var blåst nog att regga sig på en sådan sida på vår gemensamma dator och glömde logga ut. Råkade helt enkelt få upp den när jag skulle använda datorn. Ställde honom mot väggen...han hade reggat sig dagen innan och var ångerfull. Han tog bort det. Vi pratade om det...hade trots allt barn. Därmed trodde jag att det var utrett och överspelat.

Nära fyra år senare tar en kvinna kontakt med mig. Hon hade haft ett tre år långt KK-förhållande med min sambo som hon mötte på en dejtingsida. Det visade sig senare att han var aktiv på fler sidor. Kollade i hans FB när det uppdagades och där fanns en hel del riktigt snaskiga chatter med flera tjejer.

11 år hade jag med den bluffen och jag anade aldrig att det var så ställt på det här viset. Vet efteråt att hans beteende har hållit i sig. Det har varit mycket nätdejting trots flickvänner och han har även försökt flirta med mig igen...och några av mina vänner, trots att han haft förhållande.

Den typen av män som behöver bli bekräftade av andra hela tiden kan aldrig ge ett vettigt förhållande. Min åsikt.

Ja, om du inte är så iskall att du går dit på dejten;) så tycker jag att du ska vara ärlig. Annars kan du inte kräva ärlighet av honom.

Jag tror inte jag klarar av att gå dit och konfrontera honom. Nu frågade han på sidan vilken typ av killar jag gillar. Bad om hans tfnnr får vi se vad han säger. Det här känns helt overkligt....

Funderar på att gå mitt riktigt nr och att han kan höra av sig i nästa liv om han inte återföds till svin igen...

gå på dejten där han sitter och väntar, fråga vem han väntar på...

väntar du på "låtsasprofilen"

Dejten är till veckan...vet inte om jag klarar av det här tills dess...

Sluta maila med honom och konfrontera honom nästa gång ni träffas. Berätta vad du gjort, kräv honom på förklaring - och dumpa.

Nu ska jag bara se om han ger ut sitt nr, sen loggar jag ut för gott.

Jag hade nog bannimej försökt få till den där "dejten" och gått dit, tatt honom på bar gärning där han satt och bara lagt dörrnyckeln i handen på honom utan ett ord och gått där ifrån.........:mad:

Jag tror inte jag klarar av att gå dit och konfrontera honom. Nu frågade han på sidan vilken typ av killar jag gillar. Bad om hans tfnnr får vi se vad han säger. Det här känns helt overkligt....

Funderar på att gå mitt riktigt nr och att han kan höra av sig i nästa liv om han inte återföds till svin igen...

Var riktigt, riktigt glad att du såg det där kontoutdraget!

Nu hade han ju iofs den där sidan, men enbart kontoutdragen hade jag nog inte reagerat på.
De flesta såna sidor har autodragning. Så man kan ha glömt avsluta deg barao

Jag vet...problemet för mig är att jag har ett viktigt möte strax efter, därav att han kunde göra nåt på sitt håll...vet inte om jag vågar riskera att vara i uppror till dess...men det vore skönt att göra det. Är mitt i ett centrum som han vill ses, är lite rädd att folk ska höra...

Får lust att bara ringa och konfrontera honom eller säga att vi behöver prata redan imorgon kväll när han är hemma igen....

Jag vet...problemet för mig är att jag har ett viktigt möte strax efter, därav att han kunde göra nåt på sitt håll...vet inte om jag vågar riskera att vara i uppror till dess...men det vore skönt att göra det. Är mitt i ett centrum som han vill ses, är lite rädd att folk ska höra...

Säg inget. Ge han bara nyckel och gå....eller säg att han kan ge den till sin dejt...hon kanske behöver en ;)

Säger som CK, var glad att du såg det där utdraget...MEN han kan ju också ha reggat sig så han har 3 mån uppsägningstid....

På nåt sjukt sätt vill jag ändå berätta för honom hur mycket han svikit mig...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka