Min pojkvän är med på match

Sv: Min pojkvän är med på match

Tycker ändå att du ska konfrontera honom, om inte annat så lär du må bättre av att få ur dig ditt.

Kl

Vilket svin! Nog hade det varit lite roande om du konfronterade honom på dejten faktiskt.

Oavsett så är han inget att ha.

Han är på skidresa med sin son över helgen så jag är i min lgh just nu.

Jag förstår det, och ibland tror jag att det kan vara viktigt att få berätta hur man känner, för sin egen skull. Det kanske inte egentligen hjälper situationen, men det kan kännas lite, lite bättre att "få det ur sig". Jag hade nog konfronterat (eller, jag hoppas att jag hade vågat). Och kram på dig.

Jag tycker det skulle kännas som ett bra straff men lite omoget kanske efter en historia och vänskap på några år?! Vet iofs inte vad jag tycker dem är värd just nu

Tack, det värmer lite...har ångest nu och jag är i vanliga fall en lugn och stabil person...ska jag maila honom genom profilen och avslöja mig och aldrig mer åka till honom?! Vet inte om jag handlar rationellt nu heller...

Jag beklagar, måste vara väldigt jobbigt att få veta på detta sättet. Men bättre nu än senare i alla fall. Själv tycker jag nog att du ska strunta i alla "smarta" bra sätt att hämnas och bara tänka på vad du skulle må bra av just nu oavsett om det är att sätta sig ner och prata eller bara gå.

Jag hade gått på dejten och varit brutalt elak och sen tokdumpat.
Perfekt om det är mitt i city så får många veta vilket svin han är :D

Uppriktigt sagt så gör det nog ingen större skillnad för din del hur det går till. Han har pissat på dig och inga ursäkter i världen kan uppväga det. Dumpa fort som fan!

Jag hade konfronterat. Bokat dejt som tjejen på match och sedan tagit det därifrån. Mött upp, slagit mig ner och varit iskall. Men sedan så kallar både mitt ex och min nuvarande mig för Ice Queen. Jag kan verkligen bli iskall.

Jag har sån god lust att dra iväg det där mailet o aldrig mer behöva se honom. Vet inte vad jag ska skriva från min "profil" bara isf...tur att jag inte burit över saker till honom.

Han skickade ett godnatt-sms för 1,5 h sen men är tydligen fortfarande vaken på sidan...

"Njuter du av skidsemestern älskling? Puss och kram xx" (ditt riktiga namn) Sedan lär han väl ringa och böla i luren men gå inte på det.

Han skickade ett godnatt-sms för 1,5 h sen men är tydligen fortfarande vaken på sidan...

Sånt där gör så jävla ont! :(
När man ser lögnerna/svek i vitögat och märker att personen så lättvindigt delar ut dom..... Om detta ska vara eran "nykära" tid där era framtida drömar planeras... vad han kommer göra sen när förhållandet blir vardag? Var rädd om ditt hjärta!

Nu har han loggat ut iaf. Usch...antingen drar jag mailet nu på en gång och sen drar nåt mörkt över mig eller så avvaktar jag. Är lite för att få det gjort på en gång.

Så tänker jag också. Det här är det värsta jag varit med om. Jag som tom lämnade ett bra förhållande för att vara med honom. Vad skriver jag till honom nu?

Han som tom sa i veckan att han ville förlova sig, reservera nybygge och sen skaffa gemensamma barn...

Så tänker jag också. Det här är det värsta jag varit med om. Jag som tom lämnade ett bra förhållande för att vara med honom. Vad skriver jag till honom nu?

Han som tom sa i veckan att han ville förlova sig, reservera nybygge och sen skaffa gemensamma barn...

Ta 100 djupa andretag. Fundera på vad du skulle vilja säga. Väg dina ord och skriv sen. Förklara hur du känner och mår pga detta och låt han veta vad han har gjort. Skriv det till honom om du vill eller konfrontera honom när han kommer hem...vilket du känner bäst för. Personligen hade jag tagit det jag ev hade som var mitt ifrån hans hem, skrivit av mig på den där sidan och dumpat honom där. Jag personligen hade nog inte ens bemödat möta skiten öga mot öga efter en sån grej. Bara tagit mitt och dragit. Vilken tur att du har ditt egna boende kvar! Jag fick bo i två månader med mitt as medans jag letade nytt boende, fixade möbler och gjorde upp pappren på vårat hus. Det var vidrigt :(

Nu har jag skrivit till honom hur jag känner. Att jag aldrig blivit så sårad och vilket svin han är. Och att han aldrig mer ska höra av sig.

Buke är ett ypperligt ställe att ventilera, bryta ihop och komma tillbaka på. Du är stark, har stött på en skitstövel men nu blir det bättre!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka