Min pojkvän är med på match

Sv: Min pojkvän är med på match

MANDALAKI:
Nu förstår jag hur du menar!! :)

Bra:D

Jag var ytterst nära att starta en tråd på temat Upplever ni att ni blir mer missförstådda på buke än IRL :laugh:

Men då väntar jag tills nästa gång jag tvingas lägga tio inlägg på att förklara vad jag menade med en kommentar ;)

Jag har en gång för några månader sagt att jag varit på dejt men rycker om honom för mycket för att kunna gå vidare med någon annan. Då vill väl han testa marknaden nu...:/

OBS att mina dejter var när vi hade en paus

Ja, alltså med missförstånd menar jag att en antar en sak, och den andra en annan. Precis som du menar alltså. Så visst borde de ha pratat om saken.

Bra:D

Jag var ytterst nära att starta en tråd på temat Upplever ni att ni blir mer missförstådda på buke än IRL :laugh:

Men då väntar jag tills nästa gång jag tvingas lägga tio inlägg på att förklara vad jag menade med en kommentar ;)

Sorry :o skönt att du slipper starta ny tråd pga mig nu då :p

Jag har en gång för några månader sagt att jag varit på dejt men rycker om honom för mycket för att kunna gå vidare med någon annan. Då vill väl han testa marknaden nu...:/

OBS att mina dejter var när vi hade en paus

Det är bra att du själv är klar och redig i hur det varit.

Men du behöver - och ska inte - förklara och diskutera det med honom. Ditt beteende är ditt.

Hans beteende är hans ansvar.

Annars blir det sandlåda av alltihop. Jag slog han för sen slog han mig

Jag antar att jag nu undviker all framtida kontakt med aset och försöker gå vidare med mitt liv. Inte ens träffas för att prata...

Tack för ert stöd. Han skickar massor med sms nu om mina dejter minsann. Skrev tillbaka att jag inte ville se honom nåt mer annars hade jag dumpat honom på platsen o tiden för hans kommande dejt. Fy fan...

Klassiskt när de blir påkomna med handen i kakburken......
De projekterar skulden tillbaka, för det svider att de gjort bort sig så fatalt. Sen kommer någon form av ånger där de påstår sig göra både det ena å andra om man kommer tillbaka.

Ingen människa som är vid sina sunda vätskor tycker att det är ok att den man älskar nätdejtar, flirtar och fiskar efter dejter med okända på nätet och det vet han. Han vet att han betett sig såååå lågt och han har helt enkelt inte något vettigt försvar utan att han gör bort sig mer.

När jag hittade en rätt porrig chatt på exets fb som jag konfronterade han med så påstod han att någon måste ha hackat sig in i hans dator och manipulerat datumen för det där var ju en gammal chatt :D

Man kan få höra många urlöjliga grejer när de ska försöka rädda sitt "heder"

Kan du inte blocka honom på telefonen? Brukar gå på moderna smartphones.

Jag antar att jag nu undviker all framtida kontakt med aset och försöker gå vidare med mitt liv. Inte ens träffas för att prata...

Det tycker jag att du gör rätt i. Risken är stor att du utsätts för mer projicering och att detta är "ditt fel".

Han ångrar sig säkert och vet att du inte skulle förstå eller förlåta, så alternativet att "vinna dig tillbaka" är att få dig på samma planhalva som honom. Om ni är lika goda kålsupare så...

Jag tycker inte du skall ha med honom att göra då hans agerande från början till slut tyder på att han är destruktiv för dig.

Var tacksam att du inte upptäckte detta om ett par år med småbarn, gemensam ekonomi etc - då hade situationen varit så mycket tuffare att reda ut.

Lycka till och tänk på att detta inte har med dig att göra. Du har ingen skuld till hans agerande. Du har inte "fått honom" att göra något. Han är vuxen och får ta ansvar för sina val. Vilka grunder det än må vara så har han fattat beslut om att registrera sig på en datingsida, betala avgiften och kontakta kvinnor och bestämma date.

Repa kraft i stallet hos din häst och ödsla inte värdefull tid av ditt liv med att reda ut hans bekymmer. Du får ta lärdom av detta och se att du har styrka att själv bestämma över ditt liv.

Han skrev till mig att han också vill kolla intresset för att upptäcka att det inte finns nån bättre än mig.

När man älskar någon och är nöjd och lycklig med den så finns det ingen bättre. Man har inget behov att "kolla" sånt.....
Ska han finkamma hela dejtingträsket på nätet tills han hittar den bästa och under tiden ska du gå med på det eller hur menar han?

Det här med att ni ska diskutera "Erat agerande".....han menar att du "snokade". Han försöker bara lasta av en del av sin skuld på dig. Gå inte på den!!

Jag vet, han brukar säga det till mig. Att vi ska vara så glada som har varandra och att han aldrig älskat någon så mycket som mig. Så sjukt beteende...jag vill bara fly bort från allt...vet inte om jag fixar jobbet imorgon...

Det tycker jag att du gör rätt i. Risken är stor att du utsätts för mer projicering och att detta är "ditt fel".

Han ångrar sig säkert och vet att du inte skulle förstå eller förlåta, så alternativet att "vinna dig tillbaka" är att få dig på samma planhalva som honom. Om ni är lika goda kålsupare så...

Jag tycker inte du skall ha med honom att göra då hans agerande från början till slut tyder på att han är destruktiv för dig.

Var tacksam att du inte upptäckte detta om ett par år med småbarn, gemensam ekonomi etc - då hade situationen varit så mycket tuffare att reda ut.

Lycka till och tänk på att detta inte har med dig att göra. Du har ingen skuld till hans agerande. Du har inte "fått honom" att göra något. Han är vuxen och får ta ansvar för sina val. Vilka grunder det än må vara så har han fattat beslut om att registrera sig på en datingsida, betala avgiften och kontakta kvinnor och bestämma date.

Här finns mycket klokt TS.

Han har gjort flera medvetna val. Det han har gjort är ingen impulsiv ögonblicksgrej som att "råka" kyssa någon på krogen....

TS..du nämnde något om "hans historia från förr" Om han har varit otrogen eller flirtig förr och det varit ett problem så tror jag du vet redan där vilken typ av människa han är. En sökare.....en som alltid hoppas att gräset är grönare på andra sidan.

Och jag undrar verkligen om han ångrade sig.....har han ens bett om ursäkt? Har han visat någon ånger? Eller verkar han mest irriterad över att du kom på honom?

Han har inte bett om ursäkt. Inga tecken på ånger förutom en massa långa sms om att han aldrig tänkte infinna sig på dejten och hur han kände det när jag varit iväg tidigare. Inte irriterad men något maktlös och stressad kanske...tack för dina bra svar.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka