Min pojkvän är med på match

Sv: Min pojkvän är med på match

Att han hela tiden skyller på dig och säger att du också dejtat andra. Det känns som ett maktspel ifrån hans sida. Men jag tror att när han upptäcker att den taktiken inte funkar så kommer han vända och erkänna att han gjort fel. Gå inte på det. Om du överväger att ta tillbaka honom. Läs igenom den här tråden. Du vill inte vara med en sådan kille.

Jag hade nog bannimej försökt få till den där "dejten" och gått dit, tatt honom på bar gärning där han satt och bara lagt dörrnyckeln i handen på honom utan ett ord och gått där ifrån.........:mad:

Jag hade gjort exakt detsamma!:mad::mad::mad::wtf::rage:

edit: Håll dig undan från honom! Glöm honom! Han är inte värd din energi!
Fy fan alltså! Vilken praktarsel!:( Vill bara ge dig en stor kram!

Senast ändrad:

KL, man kommer direkt till röstbrevlådan (om man nu har en sån) när en som är blockad försöker ringa. Det är som att ringa till en avstängd telefon

Alltså jag säger inte att jag tycker han gjort rätt. Jag skulle också vilja ha monogami i det stadium du beskriver. Men jag hade velat reda ut det noggrant så att vi var på samma linje där, med tanke på att förhållandet varit väldigt fram-och-tillbaka.

Här tycker jag att du skuldbelägger TS lite. Om du läser vad hon skriver så har mannen hållit på och pratat om hur viktigt det är med trohet. (Väl vetande att han har ett betal-abonnemang på en dejtsida. )
Om mannen pratar om vikten av trohet är det väl ett märkligt antagande att han inte menar att det gäller honom själv också?
Eller borde hon tänka att det är viktigt att hon är trogen men de har inte diskuterat specifikt att regler de sätter upp gäller båda?
Dumförklara inte karl-skrället, han vet mycket väl vad han gjort.

Det värsta i soppan är förutom att han ljuger och försöker vara otrogen att han dessutom manipulerar ts genom att kväsa henne med dåligt samvete så att hon inte skall våga protestera. Usch, vilka metoder! Är detta kärlek för honom?
Det är även ganska magstarkt av honom att skylla på att han vill kolla marknaden för att se om det inte fanns någon bättre. O_o:banghead:
Ts, säg tack och hej och berätta att nu är det fritt fram att kolla efter någon bättre. :sneaky:

Nej, jag lägger ingen skuld på henne. Och om du läser vidare så ser du att jag först inte såg det hon skrev om vad han sagt om trohet.

SMS går inte fram

Jo sms hår fram, men om man försöker ringa så kommer en röst och säger att telefonen är avstängd. Jag tror inte röstbrevlådan kommer in alls, det har den inte gjort på de nummer jag har blockat. Fast det kanske är olika beroende på operatör.

Jo sms hår fram, men om man försöker ringa så kommer en röst och säger att telefonen är avstängd. Jag tror inte röstbrevlådan kommer in alls, det har den inte gjort på de nummer jag har blockat. Fast det kanske är olika beroende på operatör.

Åtminstone i Windows Phone 8 och IOS 7 går det att blocka både SMS och samtal från ett nummer direkt, i Android behöver man nog fortfarande ladda ned en app. Man slipper alltså både sms och samtal från idioter man blockerat. :)

Mitt ex hade blockerat mig , eller han hade inte det men hade antingen kommit åt nåt själv eller så har nån "snäll" person hjälpt honom ;) ..det som hände var att när jag ringde så var det bara upptaget hos honom, men sms gick fram så jag fick alltid be honom ringa upp mig innan vi fattade att jag var blockerad , men det kan tydligen vara på olika sätt ...han hade en samsung

Jag har blockerat honom nu.

Bra gjort. Du har ju redan slösat tillräckligt tid med karln. Som vi brukar skriva här på buke: Läs tråden och låtsas att den är någon annan som skrivit det du skrivit. Vad skulle du råda henne till?

Nej, det finns ju omtänksamma, ärliga och urgulliga killar till dig med.

Jag har också samsung, jag läste (kanske i manualen?) att sms når fram men ej samtal. Och det stämmer, har fått sms från personer jag spärrat, men ej samtal. Testade att spärra pv och då hörde vi att en röst sade att telefonen var avstängd.

på iphone så får man "personen du försöker att ringa är upptagen i samtal" när man ringer och sms kommer inte fram alls (står som levererade dock)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Bildtråd
  • Födda-24
Tillbaka