Min pojkvän är med på match

Sv: Min pojkvän är med på match

Tack för ditt svar. Sitter i maler i mitt huvud hela tiden vad som gick snett, om jag kunde hanterat det annorlunda. Och tyvärr även vilken fin person har varit - men då försöker jag slå över detta till hans riktiga jag. Har även berättat för mina föräldrar om vad han har gjort, det kändes skönt.

Fina människor kan göra vidriga saker. Vidriga människor kan göra fina saker. Men det betyder inte att man ska acceptera det vidriga.

Du är fantastiskt stark som står på dig, och i framtiden kommer du tacka dig själv för det här.

Men hur 17 blockerar man?

På Samsung Galaxymodellerna går man in på berörd person i kontakter och blockar där.
"Lägg till spärrlista" står det på ett av alternativen i den meny man kan trycka fram :)

Hurra för dig!!!
Jag tycker du är galet stark som motstår frestelsen att svara honom :bow:

Du har mer stake än han någonsin kommer att få :D

Han skrev till mig att han också vill kolla intresset för att upptäcka att det inte finns nån bättre än mig. Suck! Jag trodde vi rett ut allt gällande framtid och satsning på förhållandet, vi har verkligen haft djupa o känslosamma diskussioner hela kvällarna nu i veckan som varit. Han upprepar ofta om hur viktigt det är med trohet och att vi ska vara rädda om varandra...

Eh.. Va? Varför behöver han det om han är kär?

Går att blockera direkt på kontakten, som Messy säger. Går även att blockera direkt i telefonlistan.

En liten uppdatering av läget....Han har inte hört av sig varken idag eller igår vilket känns skönt att han respekterar det jag sagt. Jag känner mig däremot väldigt ensam och det känns lite konstigt att han inte ens kommer med en ursäkta.

En liten uppdatering av läget....Han har inte hört av sig varken idag eller igår vilket känns skönt att han respekterar det jag sagt. Jag känner mig däremot väldigt ensam och det känns lite konstigt att han inte ens kommer med en ursäkta.

Skönt att han verkar ha fattat.

Ensamhets-känslan går över. Du kommer träffa nån ny i framtiden som är precis så fantastisk som du förtjänar. Och även om det kan ta tid så vänjer man sig efter ett tag vid att vara singel, det kan vara ganska skönt det med! (En sak som jag gjorde när mitt förra förhållande tog slut var att jag och en vän skrev en lista med alla fördelar med att vara singen/inte vara tillsammans med mitt ex. Det hjälpte faktiskt ganska bra för då insåg jag hur bra livet är ändå!) Att inte få en ursäkt, ja det kan kännas surt. Jag önskade/förväntade mig en ursäkt från mitt ex., men den kom aldrig. (Däremot var han duktig på att lägga skulden på mig... Han kanske är släkt med din ;) ) Men man kommer över det. Och, vad gör det om hundra år? :) Kram!

Det säger allt om hur rätt det var att du valde att avsluta, förstår att det är jobbigt för dig att inte ens få en ursäkt, men det är inte ens säkert att han ens erkänner för sig själv att han har gjort fel eller ens tycker att han har gjort fel. Han måste ha tyckt att han hade rätt att bete sig så, så någon ursäkt kommer han nog inte komma med.

Det är så galet hur en del människor tycker de har rätt att bara sätta sina egna behov först, utan en tanke på hur det känns för andra... tala om egoistiskt.

Ja där ser man....han har inte ens ryggrad att stå för vad han gjort. En sån amöba till karl vill väl ingen ha?

Nu är det DU som kan se om det finns någon bättre på marknaden....lär inte vara så svårt att hitta det ;)

Men - att han inte hör av sig innebär inte att han inte står för vad han gjort. Hon vill ju inte att han ska höra av sig och han respekterar det. Det är ju bra.

Ursäkter är en besvärlig grej. Jag vet inte om jag själv skulle vilja ha det i det här sammanhanget. En ursäkt skulle inte förta något alls av det han gjort.

Du har markerat att "så behandlar man inte mig" och att du är starkare och en bättre människa. Du förtjänar därmed någon som är bättre än honom.

Därför han har panik nu också och skickar en massa meddelanden och försöker reparera skadan. Han vill inte känna att han är en sämre människa, därför han också försöker dra ner dig till samma nivå med dina dejter när ni hade en paus. Han mår dåligt för att han känner sig kass.

Du mår dåligt för att du uppdagade hur kass han är. Men du ska vara stolt över hur bra du har behandlat dig själv. Du ska vara stolt över att du inte tar någon skit eller att du förnekar dina egna känslor. Heja dig!! :)

Mycket bra sagt!:bow:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka