Min nya häst...

Kaktus_nr_9

Trådstartare
...är äntligen här! :bump:

Det är ett sto f. 2003 e. Dun It With A Twist
Hon kom från USA till Amsterdam i tisdags och var här i fredags.

Bilder, tagna (med mobilkamera) i fredags när hon precis klivit av lastbilen:

17705372.jpg

17705374.jpg

17705373.jpg

Sv: Min nya häst...

Snygg! Vad är det får någe? Jag ser knappt skillnad på en nordis och en quarter, typ, så ja.. ;) Fast skulle jag gissa vilt så tror jag inte det är en nordis :angel:

Snygg :d
Gillar färgen.

jag kan inte så mycket om Quartern, mer än att dom är roliga å rida. Typ.
Ska bli kul att se lite andra bilder sen :)

Riktigt snygg färg, vill du, av någon anledning, inte ha den så får du gärna skicka den till mig :angel:

:D GRATTIS! :D

Hon är väldigt lik far sin! Vem är hon u.?

Lycka till:banana:

åååh vilken snygging!! grattis till dej!

/jeanette

gud vad det där är snygg färg!!!:) Grattis !

Ååååh vilken färg! Jag har ju drömt om en häst med den färgen... :d Men min blivande är en helt vanlig fux, fast det är ju inte så dåligt det heller...
Enormt fin häst du har skaffat! Lycka till med henne! :)

Snygg! Vad är det får någe? Jag ser knappt skillnad på en nordis och en quarter, typ, så ja..

kanske dags för linser ??? :rofl: Har du aldrig sett en Nordsvensk Brukshäst ???? Såna man kör timmer med!!! :rofl: Som att ta fel på en Ferrarri och en lastbil!

Det var en riktig skönhet, hästen alltså! :bow: O definitivt en Quarterhorse ! :rofl:

Senast ändrad av en moderator:

...är äntligen här! :bump:

Det är ett sto f. 2003 e. Dun It With A Twist
Hon kom från USA till Amsterdam i tisdags och var här i fredags.

Bilder, tagna (med mobilkamera) i fredags när hon precis klivit av lastbilen:

17705372.jpg

17705374.jpg

17705373.jpg

Vilken snygging!!!! ( är ägaren lika snygg, månne?? :o Vilket ekipage !!! )

Senast ändrad av en moderator:

Nordsvensk brukshäst? Vad är det för något? :confused:

Och snälla du, vad lever du i för värld? Ferrari och lastbil - same shit to me! En grej med motor och däck, och ofta med en taskig chaufför bakom ratten (endast jag kan köra).

Å du, det finns mer att ta ur en nordis än timmerkörning.. ;)

kanske dags för linser ??? :rofl: Har du aldrig sett en Nordsvensk Brukshäst ???? Såna man kör timmer med!!! :rofl: Som att ta fel på en Ferrarri och en lastbil!

Det var en riktig skönhet, hästen alltså! :bow: O definitivt en Quarterhorse ! :rofl:

... fast... en sportig nordsvensk travare är mer lik ferrari än lastil visserligen ;)

Lite mer reiningstuk på den än din gamla ;)

Tävlad? vad är det för mamma?

Malin

... fast... en sportig nordsvensk travare är mer lik ferrari än lastil visserligen ;)
Jag trodde vi pratade Nordsvenskar. Nu byter du till kallblodstravare, hur är det egentligen med kunskaperna. Hästen på bilden är ju inget engelskt fullblod heller ?? Nordsvensk travare , det måste vara en korsning ???

Liknande trådar

Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
16 923
Ridning Har hållit på med hästar i snart sexton år. Har alltid varit hästtjej by heart, men det här med att tävla och träna "seriöst" har aldrig...
Svar
4
· Visningar
1 720
Senast: holymary
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 831
Senast: Görel
·
Ekonomi & Juridik För nu ca 4 veckor sedan köpte jag ett jätte fint hoppsto, ville ha en läromästare som jag bara kan sätta mig upp på och hoppa och bara...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
14 726
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Stor enkel hundras med lagom driv