Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så fruktansvärt! Jag beklagar er förlust och sorg! Självklart finns vi på Buke här!Min man dog idag vid kl strax efter 11. Plötsligt Hjärtstillestånd.
Jag och barnen (6-19 år) har nära och kära hos oss, men kanske behöver kära Buke också..
Instämmer! Sorg kan vara högst inviduellt och man behöver inte göra saker som andra brukar göra.Det är inte fel att ha honom kvar hemma tills du är redo. Vet att sånt ofta går "på rutin" men du får lov att göra vad som känns bäst för dig och den hjälp ni anlitar kan hjälpa med det också, att ha honom hemma lite längre om det känns rätt
Så oerhört fint, vilka fina kloka barn!De hämtade honom vid 20-tiden förresten. Alla hade fått sagt hejdå när de ville, en gång, flera gånger. Jag låg bredvid honom i sängen några stunder. När de kom var jag tvungen att gå till stugan. Jag hade bitit dem annars. Jag kände mig faktiskt som en ilsken hund. minsta v och min pappa var med mig men v gick sedan ut och såg på. Även stora V (12) och J (16) ville se. Äldsta A var på sitt rum då. Min mamma och vår vän var hos barnen då. Det kändes ändå ok efteråt. Väldigt tomt. Jag skötte stallet och tog in hästarna, bara jag och hunden. Därefter promenad med mamma och hunden. Det var då som barnen satte på musik -musik var en sån viktig del i hans liv.
Vi klarar det. A sa att han vill bli den bästa människan han kan vara. För sin pappas skull. Alla har sagt så fina saker.
Minsta v sa jag känner pappa i hela kroppen och i hjärtat.
Tack för att ni finns och lyssnar och kommer med klokskap och tröst. Fina, fina människor.
Tack för kram.. De bästa barnen... Har vi ❤.Så oerhört fint, vilka fina kloka barn!
Kram om du vill ha
Vilken fin bild på er! Ni utstrålar verkligen glädje och kärlek!Min älskade och jag.
Tack. Vi var allt för varandra. Blev kära som tonåringar. Nu 47 och 48.Vilken fin bild på er! Ni utstrålar verkligen glädje och kärlek!
Stor kram till dig och familjen!
Vad fint att ni hittade ”rätt” så tidigt! Jag är ledsen att ni inte fick mer tid ihop!Tack. Vi var allt för varandra. Blev kära som tonåringar. Nu 47 och 48.
Vi hade en fantastisk tur som fann varandra.Vad fint att ni hittade ”rätt” så tidigt! Jag är ledsen att ni inte fick mer tid ihop!
Har du ens druckit någonting under dagen? Drick några glas vatten annars. Ta hand om dig!Tog Alvedon och Ipren mot huvudvärken.
Vilka kloka vackra ord, både från dig och dina barn, mitt i kaoset.De hämtade honom vid 20-tiden förresten. Alla hade fått sagt hejdå när de ville, en gång, flera gånger. Jag låg bredvid honom i sängen några stunder. När de kom var jag tvungen att gå till stugan. Jag hade bitit dem annars. Jag kände mig faktiskt som en ilsken hund. minsta v och min pappa var med mig men v gick sedan ut och såg på. Även stora V (12) och J (16) ville se. Äldsta A var på sitt rum då. Min mamma och vår vän var hos barnen då. Det kändes ändå ok efteråt. Väldigt tomt. Jag skötte stallet och tog in hästarna, bara jag och hunden. Därefter promenad med mamma och hunden. Det var då som barnen satte på musik -musik var en sån viktig del i hans liv.
Vi klarar det. A sa att han vill bli den bästa människan han kan vara. För sin pappas skull. Alla har sagt så fina saker.
Minsta v sa jag känner pappa i hela kroppen och i hjärtat.
Tack för att ni finns och lyssnar och kommer med klokskap och tröst. Fina, fina människor.