Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar förlustenMin man dog idag vid kl strax efter 11. Plötsligt Hjärtstillestånd.
Jag och barnen (6-19 år) har nära och kära hos oss, men kanske behöver kära Buke också..
Jag tror att dina barn alltid kommer bära med sig sin pappa och både känna hans trygghet och "höra" hans röst i situationer där det behövs. Ni 2 tillsammans har redan gett en god, stabil grund för era barn att stå på.Fyra barn har förlorat sin pappa. Hur ska jag kunna vara både mamma och pappa för dem? Det var ju vi. Vi var världens bästa team. Kaos och stök, visserligen. Alltså ostädat och så. Men alltid fokus på familjen. Barnen. Kärleken. Tryggheten. Rätt fokus tycker jag. Jag var så stolt över oss. Våra fina kloka barn! Det är så mycket han gjorde som inte jag kan...
Ja, precis. Sorgen och förlusten är tung, MEN tryggheten och känslan av honom lever kvar.Jag tror att dina barn alltid kommer bära med sig sin pappa och både känna hans trygghet och "höra" hans röst i situationer där det behövs.