Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ens inte i mitt smärtsammaste av alla föreställningar tro mig känna ens en bråkdel av vad ni går igenom just nu. Du skriver vackert, fortsätt med det, låt det bli din terapi. Tillåt dig att känna och tillåt dig att leva genom det som ni genomgår just nuTack alla fina. Jsg vet att man kan lita på Buke.
Jag ligger i soffan där uppe. Jag vill vara nära min man. Han ligger fortfarande kvar i vårt sovrum här intill. Ambulanspersonalen lyfte upp honom i sängen sedan. När det inte längre fanns något kvar att göra. Jag vill vara nära. Jag hör släktingar och vänner prata nere i köket. Mitt yngsta barn leker med sina kusiner i trädgården. Jag hör deras ljuvliga barnaröster. Min 12 åring har två kompisar som har kommit hit. De har gått undan till sitt krypin; vår lillstuga. Mina ena tonårsson pratar med sin morfar om ditt och datt. Den andra är på sitt rum just nu tror jag. Det är fint och kärleksfullt här.
Men så tungt, så tungt. Och jag fryser så. Det är så ensamt, så ensamt. Jag vill inte! Jag protesterar! Men han är borta.
Åh så oerhört sorgligt! Du har buke med av hela våra hjärtan .Min man dog idag vid kl strax efter 11. Plötsligt Hjärtstillestånd.
Jag och barnen (6-19 år) har nära och kära hos oss, men kanske behöver kära Buke också..