En person med de kunskaperna har jag letat efter , hade jag också fått bolla lite med dig?Vill du ha stöd kring planering och val av ny avloppsanläggning så hör bara av dig. Har närmare 10års erfarenhet från kommun-sidan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En person med de kunskaperna har jag letat efter , hade jag också fått bolla lite med dig?Vill du ha stöd kring planering och val av ny avloppsanläggning så hör bara av dig. Har närmare 10års erfarenhet från kommun-sidan!
Absolut!En person med de kunskaperna har jag letat efter , hade jag också fått bolla lite med dig?
Kan också hjälpa till i form av återförsäljare av alla olika avlopp och hjälpt till att installera/fixa med kommunenEn person med de kunskaperna har jag letat efter , hade jag också fått bolla lite med dig?
Startar en egen tråd !Absolut!
Startar en egen tråd!Kan också hjälpa till i form av återförsäljare av alla olika avlopp och hjälpt till att installera/fixa med kommunen
Beroende på frågor kan jag behöva svara på PM. Men börja med en tråd och tagga mig så jag hittar ditStartar en egen tråd !
Allt kommer bli annorlunda. Men bra.17 årig bröllopsdag idag. Vi skulle även firat 30 år tillsammans i år. Vaknade i eftermiddags efter nattjobb och kände mig så outsägligt sorgsen. Hann sätta ut höstens första ljus på graven innan jag for till jobbet.
Men. Allt kommer att bli bra.
Allt kommer att bli bra.
Jag drömde så fint om J i morse. En sådan där dröm där jag visste att han var död men han hade kommit tillbaka. Jag sa "Min J" och han lutade sin panna mot min och sa "Wife!" som han brukade göra och så kramade vi om varandra länge.
Ja, det kändes som en hälsning. Han var glad och det kändes kärleksfullt.Se det som att han hälsade på dig i drömmen ? Väldigt fint tänker jag
Ja, det kändes som en hälsning. Han var glad och det kändes kärleksfullt.