Min man är död

17 årig bröllopsdag idag. Vi skulle även firat 30 år tillsammans i år. Vaknade i eftermiddags efter nattjobb och kände mig så outsägligt sorgsen. Hann sätta ut höstens första ljus på graven innan jag for till jobbet.
Men. Allt kommer att bli bra.
Allt kommer att bli bra.

...Och så blev det fars dag.
Vi körde stående Fars dagsfika vid graven. Jag saknar min J, mina hästar och vårt liv, mitt liv.
På ett sätt är det större, inte bättre, annorlunda, men väldigt bra nu också, livet. Jag känner det, vet det också. Men ibland känns det bara för jäkligt att det blev som det blev.
Fast nu ska jag åka på Buketräff. Det blir kul.
Återkommer med mer tankar senare.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 617
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
296
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 648
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Jag är lite nyfiken på hur det ser ut runt om i landet, då jag själv upplevt att den vård man erbjuds kan variera väldigt beroende på...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 887
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar