Låter som ett mycket bra beslut )
Och vilka otroligt fina hästar du har!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så skönt att fatta ett beslut. Tiden innan ett så stort beslut är kämpigt, och efter upplever jag ofta att jag blir så lättad att all trötthet bara sköljer över mig och sedan behöver jag ta det otroligt varligt med mig själv, tillåta mig att vila och göra stillsamma men mysiga saker.Jag mår bättre nu. Barnen mår också bra.
Med hjälp av bl a. kloka Bukare värkte beslut kring hästarna fram. Så det var värt med en veckas sjukskrivning för att bromsa och låta tankarna komma och gå...
Det blir avlivning för vår fina gamling och helinackordering för ridhästen.
Då får jag lite andrum, kan leta delfodervärd i lugn och ro och kommer att få hjälp med tillsyn och lite igångsättning av en kompis som har häst i det stallet.
Vi kommer inte göra något förrän efter storhelgerna förstås.
När beslutet väl var taget började jag kunna andas lite lättare igen.
Den senaste veckan har jag varit uppe och snurrat i närmaste mani nån vecka, dejtat och haft mig.
Nu börjar det närma sig normalnivå för det psykiska och emotionella tillståndet igen. Vilket är skönt. Allt blir så galet när jag är där uppe i rymden och snurrar. Det syns säkert på mina inlägg här också.
Så skönt att höra.Jag mår bättre nu. Barnen mår också bra.
Med hjälp av bl a. kloka Bukare värkte beslut kring hästarna fram. Så det var värt med en veckas sjukskrivning för att bromsa och låta tankarna komma och gå...
Det blir avlivning för vår fina gamling och helinackordering för ridhästen.
Då får jag lite andrum, kan leta delfodervärd i lugn och ro och kommer att få hjälp med tillsyn och lite igångsättning av en kompis som har häst i det stallet.
Vi kommer inte göra något förrän efter storhelgerna förstås.
När beslutet väl var taget började jag kunna andas lite lättare igen.
Den senaste veckan har jag varit uppe och snurrat i närmaste mani nån vecka, dejtat och haft mig.
Nu börjar det närma sig normalnivå för det psykiska och emotionella tillståndet igen. Vilket är skönt. Allt blir så galet när jag är där uppe i rymden och snurrar. Det syns säkert på mina inlägg här också.
Tack, vad fint sagt, @Johanna1988 .Låter som ett mycket bra beslut )
Vad bra att du har bra kollegor. ta hand om dig!Jag var med om en incident i tjänsten tidigt i morse.
Det gick bra, men usch vad jag känner mig sårbar. Det får bara inte hända mig något. För barnens skull.
Jag är den enda föräldern de har kvar!
Nåja. Det gick bra och mina kollegor och chef var underbara. Närmaste kollegan kom till undsättning.
Det blir polisutredning med mig som målsägare, arbetsskadeanmälan och hej och hå.
Förhoppningsvis kommer det något gott ur det i slutändan, med bättre skydd för oss.
Tack, vännen .Vad bra att du har bra kollegor. ta hand om dig!
*kram*Jag var med om en incident i tjänsten tidigt i morse.
Det gick bra, men usch vad jag känner mig sårbar. Det får bara inte hända mig något. För barnens skull.
Nåja. Det gick bra och mina kollegor och chef var underbara. Närmaste kollegan kom till undsättning.
Det blir polisutredning med mig som målsägare, arbetsskadeanmälan och hej och hå.
Förhoppningsvis kommer det något gott ur det i slutändan, med bättre skydd för oss.
Skönt att höra att du är oskadd.Tack för kramen, @Cattis_E.
Jag är oskadd, men lite skakad.
Jag var med om en incident i tjänsten tidigt i morse.
Massa kram härifrån med!Tack för kramen, @Cattis_E.
Jag är oskadd, men lite skakad.
Tack!Fy så obehagligt . Ta hand om dig
hur mår du?Tack!
Mina kollegor skickade hem mig vid midnatt. De tilät inga protester.
Det var faktiskt skönt, jag var nog tröttare än vad jag trodde. Sov som en stock i soffan hela natten.
Tack för omtanken .hur mår du?
Skönt att höra att det är okej wfter omständigheterna.Tack för omtanken .
Jag mår okej.
Jobbade ett kortpass igår kväll och nu är jag långledig.
Var jättetrött med lite sjukdomskänsla hela dagen igår, men nu känns det bättre.
jag tror att jag ska göra så lite som möjligt idag.