Min lillebror fyller år....

EmelieR

Trådstartare
... och ska flytta hemifrån denna veckan....

Finns det ngt kul och samtidigt nyttigt att köpa till honom...
Han är 22 år.
bomba med länkar!!!

Sv: Min lillebror fyller år....

Han behöver säkert massor av grejer till hushållet. Så det är väl bara att shoppa loss på handdukar, lakan, köksredskap etc. En stekpappa i gjutjärn behöver man alltid och om han har en redan kan du kanske köpa en i en annan storlek än den vanliga. Jag har t ex en liten gjutjärnsstekpanna som jag använder jämt!

När mina syskon har flyttat hemifrån har jag alltid gjort i ordning en liten låda med småprylar i som man inte alltid tänker på t.ex. diskborste, disktrasa, någon kökshandduk, olika mått etc.. Finns en hel uppsjö av lite roligare varianter som jag har köpt till dem. Det har alltid varit uppskattat av mina syskon iaf!:)

Han har fått en startlåda av mig som jag aldrig behövde. Min sambo hade redan allt när jag flyttade in... Så där har han ju massa bassaker. Presenten blev inte ngt till lgh:ten- Han ville ha biljetter till RAmmstein....
Jag fortsätter gärna med tips i tråden även om presenten är klar... Det är ju snart jul :) Jag handlar oftast julklappar ganska tidigt så jag bara behöver mysa i dec.... hihihi

Liknande trådar

Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 705
Senast: Sassy
·
Hemmet Har vi ingen jultråd för i år eller har jag missat den? Idag är det dags att börja julpynta hos mig! Har flyttat så det blir kul med...
19 20 21
Svar
418
· Visningar
14 374
Senast: Lingon
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
799
Senast: MiniLi
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 268
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar