MIN DUKTIGA LILLA VOVVA!!

fjolltroll

Trådstartare
Var i väg på valpens första utställning i dag. Hon var jätteduktig. Stressade inte upp sig nåt speciellt av alla hundar och människor utan la sig och tuggade ben.Skötte sig fint i ringen också. Slutade med en 3:e placering :banana:. Jättestolt matte är jag i dag.

Mia.

SÅ kul!

Det var väl bästa pris att hunden inte stressade sig utan lugnt kunde tugga sitt ben. :)

Ja, Det var absolut det bästa. Det kändes jättebra. Man vet ju aldrig riktigt hur det blir när man åker med en valp på nya ställen. Men allt gick över förväntan :). Så jag är mer än nöjd.

Mia.

Liknande trådar

Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 322
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 561
Senast: fixi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 109
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 410
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30