Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Av dom som gifter sig är det 50% som gör sambo som. Lägg där till dom som bara är sambo så blir siffran större. Det finns undersökning där otroheten (sexet) sker utomhus och då ligger midsommarafton i topp. Kanske det är extra magiskt o spännande just på midsommaraftonDet tror jag inte. Den familjerelaterade sociala kontrollen är väl extra stenhård under de större helgerna.
Men blir det bra otrohet med mycket alkoholMöjligen i de yngre gängen under 25 ( typ) då det festas på olika håll ( alltså att två som är ihop väljer att fira på olika håll) i stora gäng med mycket alkohol och övernattning?
Är det då som folk är som mest otrogna
Hur lång tid efter midsommarafton brukar dom bli avslöjade? Hur mycket dagen efterpiller säljs det kommande vecka?Det tror jag inte, men många barn brukar det väl bli iaf...
Hur mycket dagen efterpiller säljs det kommande vecka?
Kanske 3 dubblas. Man vill ju inte bli avslöjad precis men ibland blir ju folk det iafHa ha det skulle jag också vilja veta! Omsättningen på pillren lär ju minst dubblas.
Kanske 3 dubblas. Man vill ju inte bli avslöjad precis men ibland blir ju folk det iaf
Å Åh, avslöjad och så sprids det till sambon .......å karusellen börjar snurra. Sambo somJa, t ex när dom står i kön på apoteket med ett dagen-efter-piller i handen och någon bekant ser det.
Å Åh, avslöjad och så sprids det till sambon .......å karusellen börjar snurra. Sambo som
Men det brukar ju avslöjas ändå förr eller senare tex nästa gång folk är på kanelen å dom blir liiiiiiiiite mer pratgladaFår väl säga att dom handlar åt en kompis som inte vågar för att hon är gift, eller nåt...
Men det brukar ju avslöjas ändå förr eller senare tex nästa gång folk är på kanelen å dom blir liiiiiiiiite mer pratglada
För att det är eggande o spännandeJavisst, synden straffar alltid sig själv och folk älskar sånt skvaller!
Å nu har det gått så långt att alla dagen efter piller är slut i hela landet , enligt AF då. Ja jädrar vad folk är otrogna nu.Ja, t ex när dom står i kön på apoteket med ett dagen-efter-piller i handen och någon bekant ser det.
Det ända jag vet är att oktober-månad är den månad där mest skilsmässor tas ut!