Midsommartider

Möjligen i de yngre gängen under 25 ( typ) då det festas på olika håll ( alltså att två som är ihop väljer att fira på olika håll) i stora gäng med mycket alkohol och övernattning?

Det tror jag inte. Den familjerelaterade sociala kontrollen är väl extra stenhård under de större helgerna.
Av dom som gifter sig är det 50% som gör sambo som. Lägg där till dom som bara är sambo så blir siffran större. Det finns undersökning där otroheten (sexet) sker utomhus och då ligger midsommarafton i topp. Kanske det är extra magiskt o spännande just på midsommarafton

Ja, t ex när dom står i kön på apoteket med ett dagen-efter-piller i handen och någon bekant ser det. :o :D
Å nu har det gått så långt att alla dagen efter piller är slut i hela landet :laugh:, enligt AF då. Ja jädrar vad folk är otrogna nu.

Å då är det en kvinna som säger: "Om det här leder till att jag blir gravid så kommer det kosta samhället massor i form av läkartider, psykiskt lidande och sådant när jag gör abort".

Men herregud låt bli å var otrogen då :banghead:

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 945
Senast: Mabuse
·
Hemmet Ska titta på ett hus som är 110 år gammalt. Har ingen källare utan krypgrund. Behov av att bytas fönster på ovanvåningen. Mäklaren...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
7 536
Senast: Lisen82
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 158
Senast: EZMK
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För att locka fler äldre att röra på sig satsar RF Sisu nu i oktober på gratis prova-på-aktiviteter för seniorer på Gotland.
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama