Midnattssolsutställningen i Gällivare

Aningsfull

Trådstartare
Är det någon mer än jag och min lilla jycke som ska dit på den internationella utställningen?
Tänkte att det skulle vara kul och säga hej till någon annan bukemänniska än sig själv nån gång. :D
Om ni vill vara lite annonyma så kommer jag i alla fall att vara där med min lilla dvärgpinscherflicka Theneican's Zavannah så ni behöver inte vara rädda för att säga hej. :)

Sv: Midnattssolsutställningen i Gällivare

Nej, men till Piteå den 3:e juli

Du hittar oss bland wookisarna - det vill säga briarderna

Åh vad kul, där ska jag också ställa. Bor ju i Piteå så det är ju nästan ett måste att ställa ut i hemstaden. ;) :D

När är den? :)

// Jennifer, som egentligen slutat vara på buke men inte kunde låta bli att svara :D

Kul! Vi går båda på söndagen också såg jag. Skall hålla utkik efter er!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 602
Senast: fixi
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
840
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 358
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv