Micro/pocket bully

purity_666

Trådstartare
Stötte på den här rasen i ett forum och herrejäklar snacka om sönderavlade hundar Varför vill man ha dom såhär? Kan dom springa? Andas?

Vad hänger därbak på den här hunden? Vaginan?

fa2f68e1ef379d854960e6a596361338.jpg
images
toadagi4months.jpg
950924e137b4535289dfe914c2475029.jpg
332fa274fdb603c9a799e7942e7e1f62.jpg

Exotic bully gör mig galet nyfiken och ledsen över hur deras stackars leder ser ut på insidan :(
Dom har tyvärr spridit sig även hit, för jag träffade på en för några veckor sedan här. inte riktigt lika grotesk, men inte långt ifrån.

Det såg ju nästan ut som att hon skulle knäckas på mitten när hon hoppade efter den där leksaken! :nailbiting: Man blir ju rädd! :cry: De där hundarna kan väl inte leva särskilt länge, eller?

Ser ju ingen skilnad på när de sitterneller står:(

Och hur lyckas de genomföra en parning:confused:

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 564
Senast: valpköpare
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 053
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 707
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
3 546

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka