R
Raderad medlem 94602
Det här har börjat så fullständigt snett att det förmodligen kommer att bli hur bra som helst. Glöm inte bjuda tråden på bröllopet
Självklart. Och det ska gå i brunt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här har börjat så fullständigt snett att det förmodligen kommer att bli hur bra som helst. Glöm inte bjuda tråden på bröllopet
Självklart. Och det ska gå i brunt
Det kommer komma ett plums då.Mr Ny blir bra.
Men frågan är... kan vi verkligen släppa Bajskorven nu?
Freudian slip?Shit...nu är humorn låg känner jag. Förlåt!
Kärlek börjar alltid med bråk. I en tråd full av singlar hör nog bråket hemma. Det är en del av parbildningen. Alla som bråkar måste bli ihop!
Så vidrigt ...
Men alltså, konversationen vid dejten:
"Hör här va kul, jag kallar dig Bajskorven när jag pratar med mina kompisar på Internet"
"Bajskorven? Varför då??"
"Jomen du vet, man säger ju att bajsa är att göra nummer två".
"Nummer två??"
"Ja, jag hade ju en bättre kille på gång, han var nummer ett men det gick lite trögt där."
Lycka till Voff, vad skulle kunna gå fel?
Ketchupeffekten!....och medans jag sitter och skojar med er så smsar Mr Dejt selfies från skogen. Trodde han skulle räkna rådjur. Han lär inte se många om han ska vela med den där kameran....
Och Brungummen plingar till då och då på messinger. Uj, uj..... jag blir heeelt matt
....får mer sms från Mr Dejt. Har inte svarat innan. Svarade nu att hans underställströja matchade mina långkalsonger, ifall vi ska gå på samma kalas. ( undertröjan syntes på selfies)
Romantiken flödar. Kållarver och långkalsonger.
Fattar ni varför jag är singel nu?!!
....får mer sms från Mr Dejt. Har inte svarat innan. Svarade nu att hans underställströja matchade mina långkalsonger, ifall vi ska gå på samma kalas. ( undertröjan syntes på selfies)
Romantiken flödar. Kållarver och långkalsonger.
Fattar ni varför jag är singel nu?!!
I min värld är det pluspoäng med många strängar på sin lyra
.....och nu behöver vi en bajstråd!
Jag startar inte en bajstråd.
Jag startar inte en bajstråd.
Partypooper