Verkar nästan som om Mr Dejt blir mer "på" om du är lite "av"...Gav fanken i att höra av mig alls till Mr dejt idag. Han skrev något meddelande när jag jobbade men jag svarade inte. Jobbar ju faktiskt.
Så nu ringde han upp. Han som hatar att prata i telefon. Han skulle ut och kolla jaktmarkerna och klämde in ett samtal mellan hemmet och upplockandet av jaktpartner. Frågade bara om min dag och hur jag hade det.
Blir inte klok på detta......Bryr han sig och är intresserad eller bara flirtar och vill ha lite kul?
Ska iaf låta det vara som det r fram tills mitt jobb lugnar ner sig och mer tid finns. Får vi inte till mer träffar då så kommer jag fråga honom vad han vill och säga att jag får nog tacka för mig om det är så är det ska förbli.
Herr Nr Två...bajskorven ( vi måste komma på ett bättre smeknamn för att hålla isär dom!!) har skrivit lite av och till under dagen. Fortfarande trevlig. Lite småkul. Han ser fram emot lördagen säger han. Ska faktiskt bli kul att träffa honom för han verkar rätt skoj. Känns som ett rätt avspänt möte. Förväntar mig absolut ingenting alls mer än lite goa skratt.