Sv: Mer Tranemo...
Jättestort grattis!
Vad kul att ni är på g igen!
Jättestort grattis!
Vad kul att ni är på g igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä dressyr TR är mycket striktare i bett väg än ft
Här har du alla regler i hela världen i dess fulla utförande som gäller för ponny i alla grenar du kan leta dig fram till Annex B -II permitted bits for ponnies in eventing dressage där finns bilder och nr 7 är ett ledat tränsbett i gummi
http://www.horsesport.org/PDFS/C/04_01/NEWPony Rules2006-E.pdf
Äsch, jag ser också ut som en tomat när jag ridit.
Vågade inte riktigt gå fram och störa precis efter ritten.
Novali01:
Hur gick det för din tjej i terrängen sen?
Tycker det är jättebra med terrängen så nära inpå i de lägre klasserna, blir alldeles perfekt med en liten paus så man hinner hämta andan och sedan sätta på terrängutrustningen och slippa ställa in hästen. Man får ju planera och gå banan innan dressyren.
Blev 3:a i lätt klass i dag med Barcelona efter en medioker ok dressyr men inte lätt att rida den stora hästen på 40 bana det går inte att rida framåt tyvärr felfri hoppning och terräng. Jag blev jätteglad att hon beslutade sig för att hoppa coffin, jag kan inte påstå att hon kanske susade över den men hon tänkte inte stanna iallafall , den andra graven med pallisad bakom notera hon inte ens även om hon mkt väl visste om att den fanns där så förhoppningsvis tänker hon fortsätta hoppa gravar nu
Grattis till Murray som vann klassen , jag såg bara hennes dressyr men Sigge såg jättefin ut. Träffade oxå Novali på stenmuren innan prisutdelningen.
Så efter 1.5 års uppehåll så är jag otroligt nöjd med min helg att jag lyckades placera mig med båda hästarna
Nu skall jag bara ta tag i dressyren oxå så jag kan komma tillbaka till samma nivå som jag hade på den förr.
Nu har det kommit upp bilder på Tranemos hemsida!
Jag finns på 46-52 och 127-129 (söndag).