Men vad göööör du? Del XXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har lånat. Och betalat av. Och lånat.

Nuvarande bostad kommer att vara avbetald om 13 år om jag fortsätter amortera i den här takten.

Ibland är det kul att inte bo i Stockholm :D

Päronen bor i 08-land men farmor köpte lägenheten helt ny för typ 20 år sedan för en del av de pengar hon fick när huset på Öland såldes.

Gården här bör kunna betalas av på 10 år bara firman har jobb hela tiden. Eller jag orkar bli apotekare :D

(Vi betalar 10.000 för att bo idag och hade bara ägarna amorterat istället för att shoppa och låna mer så hade snart halva originallånet varit borta...)

Skulle behöva handla till tjälknölen som närmar sig 65 grader men grovfoderleverantören skulle ringa när han är klar med kunden före och hon bor bara 5km från mig...

Och han bör vara i krokarna nu.

Nu ska jag åka och göra lite ärenden och sen åka hem. Är sjukt tung i huvudet och frusen. Hoppas att det bara är för att värmen på kontoret inte kommit igång riktigt, jag vill inte bli sjuk!

Jag fick precis reda på att jag inte fått jobbet jag har sökt :(. De anställde 5 stycken men jag var inte en av dem. Har aldrig blivit så besviken över ett jobb jag inte fått. Jag ville verkligen ha ett jobb där. Men nä, det lyckades visst min kollega få istället. Det är knappt att jag orkar vara glad för hennes skull ens. :(

Jag fick precis reda på att jag inte fått jobbet jag har sökt :(. De anställde 5 stycken men jag var inte en av dem. Har aldrig blivit så besviken över ett jobb jag inte fått. Jag ville verkligen ha ett jobb där. Men nä, det lyckades visst min kollega få istället. Det är knappt att jag orkar vara glad för hennes skull ens. :(
Vad tråkigt :(

G'morning :cautious: Jag ar vaken. Nastan. Det blir en tidig morgon i dag. Valpis protesterade over att jag just steg upp ur soffan for att satta pa kaffe ... Nar han protesterar ar det for tidigt for mig ocksa. sa det sa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 935
Senast: pepp
·
Övr. Grenar Finns det någon/några här inne som håller på med/har hållt på med detta? Min otroligt snälle, bruna valack har blivit testad och...
Svar
0
· Visningar
855
Senast: Elo
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
381
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
701
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar