Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för att du påminner mig om det så jag saknar fältarbete ännu mindreJag verkligen älskar att ha mens när jag är ute i fält
Du är en dinosaurie.
Kvinnan som betalar allt med egna pengar. Du borde fan in på museum
Hur många människor tror du det finns som inte har några lån? förutom pensionärer med gamla pengar och näringslivets toppar?
Köp läggan.
Puss.
Vi måste ta ett allvarligt samtal om det där.Jag har ngt emot det. Känna mig låst och livegen. Skulle bli paranoid. Tro att staten äger mig. Att banken skulle förstöra mitt liv. Osv osv.
Finns säkert en diagnos för detta
Här med.Jag har noll och ingen inspiration idag...
Jag har inga lån (längre).Du är en dinosaurie.
Kvinnan som betalar allt med egna pengar. Du borde fan in på museum
Hur många människor tror du det finns som inte har några lån? förutom pensionärer med gamla pengar och näringslivets toppar?
Köp läggan.
Puss.
Ringt LF och frågat. Många frågor. Samma svar på alla.
Det finns INGEN försäkring över huvud taget som täcker sådant som stjäls ute på gården. Däremot kan jag få ersättning om jag backar över det med bilen eller tappar det från hög höjd. Hade jag haft sönder klyven själv hade den ersatts. Men stulen. Nix.
Vem som helst kan kliva in och hämta mina flera årsbehov av ved. Mina altanmöbler, min cykel, innehållet i matkällaren och i frysen i uthuset. ALLT som inte är inlåst. ...och vem fan orkar låsa allt varje dag Det skulle ju ta massor av daglig tid.
Ställer jag det i uthuset och hänger på ett hänglås på plankdörren så är det inlåst. Även om man kan sparka in en planka bredvid dörren och gå in.
Så nej jag skojar inte.
Ring LF och fråga. Du kan vara lurad......
Tänker på dig och sänder styrkaMöte om en halvtimme. Jag skriver organiserar och försöker få kontroll men allt känns bara kaos!
Äh det vet väl alla att är man föräldraledig har man all tid i världenKasslergrytan puttrar på spisen, tvättmaskinen och diskmaskinen rullar, minstingen sover, mellanpojken är mutad med Pippi på de sju haven så nu ska här pluggas lite engelska för kl 15.00 rullar bilen in till stan. Då ska äldsta sonen hämtas på skolan, paket ska hämtas ut och presentpapper ska köpas. Ca 18.00 kommer sambon hem och då ska jag in till stan igen för att träna. Jag må vara föräldraledig men har inget svårt att få mina dygn att springa iväg
Jag har lånat. Och betalat av. Och lånat.Jag har inga lån (längre).
Men 2018 ska jag låna till gården. Då har jag lån.
Mina päron har inga lån. Och äger sin bostad men den ärvde pappa av farmor i år