Men vad göööör du? Del XXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis ätit 2 mackor så tänkte att lite godis kan man ju ta när den här dagen går för runt,det blev kexchoklad men borde knappast räknas som godis är ju typ macka det med :angel: så kanske är okej med lite jordnötter efteråt eller?

Nu har jag varit på anställningsintervjun och ÅH vad jag vill ha det där jobbet. Tydligen två andra intervjuade också, så just nu sitter jag och ångrar att jag inte så vissa andra bra saker, tänker att de andra säkert är bättre än mig osv... menmen. Arbetsgivaren var mycket trevlig och jag gjorde ju det bästa jag kunde av situationen...

Du är en dinosaurie.

Kvinnan som betalar allt med egna pengar. Du borde fan in på museum :rofl:

Hur många människor tror du det finns som inte har några lån? förutom pensionärer med gamla pengar och näringslivets toppar?

Köp läggan.
Puss.

Jag har ngt emot det. Skulle känna mig låst och livegen. Skulle bli paranoid. Tro att staten äger mig. Att banken skulle förstöra mitt liv. Osv osv.
Finns säkert en diagnos för detta :rofl:

Du är en dinosaurie.

Kvinnan som betalar allt med egna pengar. Du borde fan in på museum :rofl:

Hur många människor tror du det finns som inte har några lån? förutom pensionärer med gamla pengar och näringslivets toppar?

Köp läggan.
Puss.
Jag har inga lån (längre).

Men 2018 ska jag låna till gården. Då har jag lån.

Mina päron har inga lån. Och äger sin bostad men den ärvde pappa av farmor i år :angel:

Känns jättekonstigt utan vovve här på jobbet
Men han ville INTE följa med när han fattade husse var kvar hemma

Ringt LF och frågat. Många frågor. Samma svar på alla.

Det finns INGEN försäkring över huvud taget som täcker sådant som stjäls ute på gården. Däremot kan jag få ersättning om jag backar över det med bilen eller tappar det från hög höjd. Hade jag haft sönder klyven själv hade den ersatts. Men stulen. Nix.
Vem som helst kan kliva in och hämta mina flera årsbehov av ved. Mina altanmöbler, min cykel, innehållet i matkällaren och i frysen i uthuset. ALLT som inte är inlåst. ...och vem fan orkar låsa allt varje dag Det skulle ju ta massor av daglig tid.

Ställer jag det i uthuset och hänger på ett hänglås på plankdörren så är det inlåst. Även om man kan sparka in en planka bredvid dörren och gå in.

Så nej jag skojar inte.

Ring LF och fråga. Du kan vara lurad......

Då är jag lurad! :devil: Fast altanmöblerna får jag betalt för,då kuvösen rent tekniskt är låst.Även fast den kan öppnas med en välinriktad spark.

Kasslergrytan puttrar på spisen, tvättmaskinen och diskmaskinen rullar, minstingen sover, mellanpojken är mutad med Pippi på de sju haven så nu ska här pluggas lite engelska för kl 15.00 rullar bilen in till stan. Då ska äldsta sonen hämtas på skolan, paket ska hämtas ut och presentpapper ska köpas. Ca 18.00 kommer sambon hem och då ska jag in till stan igen för att träna. Jag må vara föräldraledig men har inget svårt att få mina dygn att springa iväg :o:angel:

Kasslergrytan puttrar på spisen, tvättmaskinen och diskmaskinen rullar, minstingen sover, mellanpojken är mutad med Pippi på de sju haven så nu ska här pluggas lite engelska för kl 15.00 rullar bilen in till stan. Då ska äldsta sonen hämtas på skolan, paket ska hämtas ut och presentpapper ska köpas. Ca 18.00 kommer sambon hem och då ska jag in till stan igen för att träna. Jag må vara föräldraledig men har inget svårt att få mina dygn att springa iväg :o:angel:
Äh det vet väl alla att är man föräldraledig har man all tid i världen :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 001
· Visningar
98 941
Senast: pepp
·
Övr. Grenar Finns det någon/några här inne som håller på med/har hållt på med detta? Min otroligt snälle, bruna valack har blivit testad och...
Svar
0
· Visningar
857
Senast: Elo
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
704
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar