NUDags att dra igång ett bullbak.
Vilken energi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NUDags att dra igång ett bullbak.
Min mamma fyller 70 på lördag och jag har lovat att baka lite. Och dragit ut på det lite för länge.NU
Vilken energi...
Min mamma fyller 70 på lördag och jag har lovat att baka lite. Och dragit ut på det lite för länge.
Jag ska baka 50 kladdkaksmuffins och en sorts småkakor också.Är ju bara onsdag?
Jag hade bakat natten till lördag
Jag ska baka 50 kladdkaksmuffins och en sorts småkakor också.
Jag är av den udda modellen att jag måste ha regelbunden sömn för att fungera.Natten är låååååång
(Och ja, jag är störd.)
Fy tusan
Ruttna chefer verkar det gott om? Hoppas du hittar ett annat jobb snabbt. Med vettig chef!
Exakt så! Och det här var nog det första jobbet jag varit på intervju för som jag ville ha mer än jag nog vågade erkänna. Nu är man inte så sugen att söka andra jobb. Nedslagen är bara förnamnet...Ja, fast man alltid säger åt sig själv att inte hoppas för mycket så gör man det! Börjar drömma och planera.
Jag fyller 40 på lördag jagMin mamma fyller 70 på lördag och jag har lovat att baka lite. Och dragit ut på det lite för länge.
Själv kör ja dubbeltäckeJag hittade mitt varma goa vintertäcke och används redan , sommartäcket fick hamna i tvätten nu