#dödstrött men nyduschad och äten iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Flingor och mjölk med mackor till funkar också,,,,,,,,har jag hört.Om man inte orkar laga mat kan man ju alltid äta kinder bueno, för det är också kalorier. Eller nåt.
Fan, jag skulle såklart tagit mjölk med nesquickpuffar.Flingor och mjölk med mackor till funkar också,,,,,,,,har jag hört.
Sådana tillställningar brukar bli hur kul som helst för alla som är där är lika galna fast på sitt eget lilla sätt.Vi ska förresten på pubkväll i grannbyn om ett par veckor. Ser fram mot en total hillbillykväll
"Baconkyckling", flygande grisar alltså? Finns det hos dig?Fan, jag skulle såklart tagit mjölk med nesquickpuffar.
Nu står jag ju och gör baconkycklingpastasås i onödan
Har lyckats packa upp mitt kontor idag i alfafall. Trots massiv huvudvärk.
Allmänt nere idag Börjar gråta konstant och har ingen motivation.
Min mamma fixade allt bakande till min 40-årsdag tidigare i år, så det är väl inte mer än rätt att jag bakar nu.Jag fyller 40 på lördag jag
Det blir en hemmagjord tårta och det är allt
Jösses för att baka en massa haha
Eller pasta formad som baconkyckling? Möjligheterna är oändliga!"Baconkyckling", flygande grisar alltså? Finns det hos dig?
Om du inte ska kvarta ett par mil bort...... hohooooo @athena_arabiansSå jävla trött så jag tror jag ska borsta tänder och sova nu. Har skrivit upp mig för jobb på söndag, men vettefan om jag orkar.
Dessutom sugen att ut å dansa, och såg att Etage i Falun ska få besök av djn Grabb, såg henne på P&L i somras och hon spelade rätt bra, så hade vart kul att åka på det. Dock måste det ju bli nyktert om jag ska kunna ta mig hem