Men jisses...

Sv: Men jisses...

ingen sötnos de där inte. jag hade allvarligt blivit rädd om jag stött på en såndär nångång på väg hem på kvällen då det är mörkt

Såg det där tidigare. Är det verkligen en hund? :crazy:
ja, den hunden hade verkligen passat i en skräckfilm! Ingen hundjag hade klappat frivilligt. :crazy:

HJÄLP! Han ser ut som jag vet inte vad! Om jag skulle möta honom på vintern när jag cyklade hem från stallet i mörkret skulle jag dött av rädsla! Stackarn!! Nåt fel måste han ju ha?

Stackarn... han ser ju ut som om någon tuggat på honom ;)
Tror inte han varit så anskrämlig om han hade haft tänderna kvar, inte varit blind på åtminstone ena ögat och haft hela öronen kvar... Om de inte ser ut så :smirk:

Han hade kanske inte varit vacker, men han hade nog sett mer ut som en gatukorsning än vad han nu ser ut som :crazy:

nej, han är väl inte söt direkt.. men hur kan man utse världens fulaste hund osv och visa upp honom som ett monster? ska jag vara ärlig så tycker jag att det är rent ut sagt hemskt.
stackars hund, även om han förmodligen itne är medveten om det själv.

Ojojo... :eek: ingen vacker hund..

Han verkar snarare vara hämtad direkt från en Gremlings film än att vara en hund....

Jag tror inte att det är synd om hunden på något sätt...han vet ju inte om något annat och han blir ju pysslad med och det är nån som tycker om honom också :smirk:

Hälsningar Malin

Ja, jag funderar också över hur man som ägare kan göra så? Lite grymt är det även om djuret inte förstår, och han verkar inte lida av det.

Han tycker nog själv att han är stiligast i världen!

Jag trodde det var en råtta först innan jag läste texten...(såg inte rubriken) :crazy:

det är juh insidan som räknas, om ägaren älskar honom och kan skämta lite om hans utseende och gör det till en kul sak, hunden vet säkerligen inte vad ful betyder, bara att han får visa upp sig och får rosett som några av de andra glada hundarna.. så sålänge han inte blir plågad, vanvårdad eller något är det väl inget fel..

dock måste jag säga som flera andra, fyfasen va jag skulle ha blivit gråhårig av rädsla om man hörde något springa bakom sig, man springer, ramlar och den där stirrar en i ögonen :crazy:

usch vilken ful:p
om man kanske fick honom i en annan vinkel på kortet så skulle han nog se lite sötare ut..dom har ju itne direkt tagit i bästa ögonbliket;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 117
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 008
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka