I know the feeling...Bastulåten dansar fortfarande runt i mitt huvud. Jag gillade att den vann men detta börjar bli jobbigt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I know the feeling...Bastulåten dansar fortfarande runt i mitt huvud. Jag gillade att den vann men detta börjar bli jobbigt.
Ja och asså enligt vad jag förstått röstningssiffrorna var de ju överlägsna![]()
Det finns rykten om att folk som bor i Finland lyckats rösta mha VPN. Men SVT säger att det förmodligen bara haft en mindre effekt. Hur de nu kan veta det...
De menar att eftersom KAJ drog så vansinnigt många röster, och så många fler än tvåan, så är det inte möjligt att VPN-rösterna kan ha haft någon betydelse.Det finns rykten om att folk som bor i Finland lyckats rösta mha VPN. Men SVT säger att det förmodligen bara haft en mindre effekt. Hur de nu kan veta det...
De menar att eftersom KAJ drog så vansinnigt många röster, och så många fler än tvåan, så är det inte möjligt att VPN-rösterna kan ha haft någon betydelse.
Att det fanns sådana kan man nog slå fast, det fanna instruktioner i grupper om hur man skaffar VPN.
Att utländska fans röstar i mello via VPN händer tydligen varje år. Men: det är ju bara i appen man kan rösta, 5 röster per artist och omgång. Man kan inte ringa och rösta via VPN.
Nejdå, förstod att du inte är upprörd, tyckte bara det var kul att fylla på. Det är ju intressant.Jag är alltså inte alls upprörd över det. Jag gillar att KAJ vann! Men lite intressant. Undrar hur många det var som röstade via VPN?
Jag tittade förut men fattade inte varför de stod stå stilla! Studsar inte finländare? Visserligen blåste det i Vörå och köldeffekten var -5 (jag kolladeSjälvklart gjorde deras lilla kommun ett pamigt välkomnande hem. Börja titta strax efter halva, då börjar KAJ uppträda.
Älskar deras spelglädje och publiken kan låtarna och sjunger med
https://www.svtplay.se/video/jqWgn4B/kaj-kommer-hem-live-fran-vora?video=visa
Väldigt blandad ålder på publiken. Unga hoppar. Vi andra -inte så ofta. Vi viftar merJag tittade förut men fattade inte varför de stod stå stilla! Studsar inte finländare? Visserligen blåste det i Vörå och köldeffekten var -5 (jag kollade) men tyckte ändå att de var lite dåliga på att studsa och veva.
Nåjaaa … Skulle hemskt gärna vilja ha en Vöråmössa![]()
Jag hade gjort båda delarna om jag varit där mvh dinosaurieVäldigt blandad ålder på publiken. Unga hoppar. Vi andra -inte så ofta. Vi viftar mer![]()