Fattar inte hur dessa kan vara så poppis. Lite Viking Line känsla här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på att jag tycker Rammstein är det absoluta bästa bandet genom historien så får jag skämmas nu men jag gillar Arvingarna
NU viftar morsan på tårna och är glad Jag tycker att det inte är helt uselt ändå.
Den är ju lite rolig-fånig på något vis
Fattar inte hur dessa kan vara så poppis. Lite Viking Line känsla här
Känner mig som 55 år och älskar Arvingarna de får 5 hjärtan! Och nu ska Jon Henrik få radiohjälpenrösten
Det är sjukligt kasst. Varför hör inte andra samma som jag
De pratade om arvingarna på p3 igår och de sa något liknande som du, plus att de inte har något skämtlåt likt rolands.Den är ju lite rolig-fånig på något vis
Vem var det som var så jävla negativ vavavavava
När Janebrink gick ner på knä röstade jag
Jag har skapat en regel som säger att det är okej att tralla med till Arvingarna och Sven Ingvars, men den dagen man börjar uppskatta Vikingarna och Lasse Stefanz är det dags att oroa sig.Med tanke på att jag tycker Rammstein är det absoluta bästa bandet genom historien så får jag skämmas nu men jag gillar Arvingarna
Jag har skapat en regel som säger att det är okej att tralla med till Arvingarna och Sven Ingvars, men den dagen man börjar uppskatta Vikingarna och Lasse Stefanz är det dags att oroa sig.
Hamnar Olsen brothers där också?Jag har skapat en regel som säger att det är okej att tralla med till Arvingarna och Sven Ingvars, men den dagen man börjar uppskatta Vikingarna och Lasse Stefanz är det dags att oroa sig.
Jag ska lägga till den i min spellista, ett klämkäckt avbrott bland de arga tyskarna