Skit att den inte gick vidare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh va? Satellite var en poppig, trallvänlig låt. Inget suggestivt ylande.Gillar också Dotter bäst. Den enda låten som känns lite ny och fräsch. Alla andra har man ju hört tusentals gånger. Hennes låt påminde lite om Satellite med Lena som vann Eurovision för Tyskland.
Jag kollade Dotter på youtube. Lyssnade igenom allla låtar med start en bit in. Alla refränger och tempon inkl komp lät exakt lika.Gillar också Dotter bäst. Den enda låten som känns lite ny och fräsch. Alla andra har man ju hört tusentals gånger. Hennes låt påminde lite om Satellite med Lena som vann Eurovision för Tyskland.
Jag orkar inte ens bry mig om vilka som går vidare eller så nu. Men Kalle borde väl åka ut nu?
Ja, nu kan det kvitta vem som går vidare .Alltså. Vafan. Nu kan det ju bara bli uselt av allt.
.... bara jag som inte fattar vem du syftar på här?? Missade jag nåt? Jag gick iväg liteMen alltså Sorry. En gravt överviktig man som omger sig med tajt klädda kvinnor som viftar med brösten???
Menade framför allt början av låten, glömde skriva det...Eh va? Satellite var en poppig, trallvänlig låt. Inget suggestivt ylande.
Du har nog rättTänker att glesbygspensionärer kan rösta på honom! Och risken är ju stor att de sitter som klistrade
Jag kan ändå inte se några likheter.Menade framför allt början av låten, glömde skriva det...
.... bara jag som inte fattar vem du syftar på här?? Missade jag nåt? Jag gick iväg lite