MELODIFESTIVALEN 2017 - Deltävling 3

Hörrni! Vad serveras på soffbordet i morcon då? ;)

Förra lördagen valde dottern : fika!
Varm choklad m marshmallows, kakor och bullar! Supergott, men inte så mello ;)

Tror det blir en skål ostbågar o en chokladbit :D

Eftersom jag inte har något speciellt att göra ikväll kommer jag nog se mello.
Har en Häagen-Dazs Salted Caramel som väntar på mig :love:

Jag tror att jag ska äta Ferrero Rocher. Maken pratade om att han skulle köpa linschips, men jag är inte övertygad. Någon måtta på nymodigheterna får det vara! :mad:;)

Här blir det antingen tortillas med pulled pork och avokadosallad eller en påse AKO Frukt beroende på när maten behagar bli klar :laugh:
Det hejas stenhårt på Owe i min soffa ikväll. Sån härlig gubbe alltså! Hans låt är dessutom en mycket fin frisk fläkt i denna härva av anonyma bidrag. Krista håller jag också en liten tumme för. Men vinnarna lär väl tyvärr bli flickidolerna. Pff.

Den här låten påminner på tok för mycket om den han hade förra året, som jag hatade. Om han någon gång sjunger något om att någon annan "ser för bra ut" osv så kanske jag kan börja gilla honom. Han är ju duktig egentligen, men jag tål inte låten i år heller.

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 683
Senast: Lingon
·
Kultur Redan onsdag! :nailbiting: På lördag är det deltävling 3 i MELLO, kommer vi se årets slutgiltiga vinnare eller kommer den nästa vecka...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 972
Senast: voltis
·
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 603
·
Tjatter Jaaaaaaaaaa ni läste rätt, deltävling 3 i årets Mello är i antågande! :banana::banana::banana: På lördag tävlar: LEKSAND – DELTÄVLING...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
9 836
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar