Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför?!?
Fött två barn har hon också...Jag vill vara lika vacker som Lina när jag är 40, herregud!
Fött två barn har hon också...
"Varför måste mello alltid vara så dumt? Jag hatar alla som inte röstade på dem!"
Jag tror att Lina mycket väl kan ta hem den svenska finalen. Gång nummer två tyckte jag att låten var riktigt, riktigt bra !
Det var samma sak med Kamferdrops förra åretNaaaw, stackars! Nu ångrar jag nästan att jag inte röstade på dem. (men jag röstade inte på någon annan heller om det är en lite förmildrande omständighet)
Jag älskar i alla fall engagemanget, har själv också gråtit mig till sömns av ilska på grund av "fel låt vann" - men det är några år sedan nu. Tror jag var sju eller åtta år och hatade jurygrupperna som valt HELT FEL ESC-vinnare.
Jag hade inte blivit ledsen om hon vinner finalen men jag tror fortfarande på Hanna & Liamoo. Men årets mello är lite mer oförutsägbart än det brukar så vem vet?
Stenmarck var bra tycker jag! Låten växer nog för var gång man får höra den.
Vad är det du läst då?Nu har jag läst lite mer om Dolly Style så nu är jag ännu mer jävla asglad över att de inte gick vidare. Vilket pisskoncept.