Svårt att tippa ikväll tycker jag. Jag gav iaf 5 stjärnor i appen till nästan alla. Martin fick ingen stjärna alls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gillar jojken i texten
Visa bifogad fil 25504
HAHAHA!Gillar jojken i texten
Visa bifogad fil 25504
Ok. Jag gillar första låten. Tror även det skulle kunna gå bra för Dollystyle och Jon Henrik är ju som sagt var inte sämst iaf. Sedan... ehm... Lina kanske? Finns nog de som gillar henne och hon är snygg.
Morsan tycker inte om första låten, gillar Dollystyle och Jon Henrik (sistnämnda gillade hon jättemycket). Hon var även förtjust i Lina. Sedan har hon glömt alla andra
Alltså. Det här ihopplocket av tidigare deltagare får det ju att bli tydligt att det varit med bättre bidrag tidigare än vad det varit med hittills i år...
Jag har fortfarande inte hört något bättre än The ArkJag ttänkte tvärtom. Det finns hopp för man gillar ju alltid något i efterhand, kan sällan minnas jag brukar göra det när det går
Förutom Loreen jag älskade från första sekund det året hela buke hatade henne
Jag gillar årets programledare trots att de egentligen är onödigt många.
Jag gillade också Dismissed Lite alternativt lyser upp Mello!Jag har fortfarande inte hört något bättre än The Ark
Fast det är klart, för något år sedan när Dismissed var med, då var jag glad (och jag var väl ungefär den enda)
Jag har fortfarande inte hört något bättre än The Ark
Fast det är klart, för något år sedan när Dismissed var med, då var jag glad (och jag var väl ungefär den enda)
Haahaha, nu försöker morsan jojka! (jag visade henne texten till Jon Henriks låt)