Nu har jag läst lite mer om Dolly Style så nu är jag ännu mer jävla asglad över att de inte gick vidare. Vilket pisskoncept.
Jag håller med! Även om jag inte blev speciellt förvånad...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag läst lite mer om Dolly Style så nu är jag ännu mer jävla asglad över att de inte gick vidare. Vilket pisskoncept.
Har precis tittat på en dokumentär och blivit ännu mindre lockad av dem.... Fy så industriellt tänkande"Varför måste mello alltid vara så dumt? Jag hatar alla som inte röstade på dem!"
Ja jag har svårt för dem jag också, men det fastnar hos kidsen. Tillsammans med Samir och Victor, Markus & Martinus och sånt.Har precis tittat på en dokumentär och blivit ännu mindre lockad av dem.... Fy så industriellt tänkande
https://www.svtplay.se/video/211241...tyle-fabriken-sa-skapas-ett-popstjarnekoncept
Bara läst och kollat klipp på SVT Nyheter, ska kolla dokumentären som länkades ovan också.Vad är det du läst då?
Men varför låter SvT denna tävla i melodifestivalen? Det låter inte sunt. Ska kolla på dokumentärenBara läst och kollat klipp på SVT Nyheter, ska kolla dokumentären som länkades ovan också.
Men just att karaktärerna är det viktiga och människorna bakom saknar betydelse och inflytande totalt. Att artisterna har bytts ut flera gånger om för att de helt enkelt slutat för att de behandlats illa och inte kunnat stå bakom konceptet. Att de blivit tillsagda att inte äta så mycket. Att skaparna av gruppen har som plan att skapa likadana Dolly Styles runt om i världen med andra artister. Att individerna bakom är helt utbytbara.
Tycker också det är märkligt att SVT vill ha dem med i Mello.Men varför låter SvT denna tävla i melodifestivalen? Det låter inte sunt. Ska kolla på dokumentären
Kollade på den nu. Låter inte så lockande och artisterna verkar inte ha mycket att säga till omHar precis tittat på en dokumentär och blivit ännu mindre lockad av dem.... Fy så industriellt tänkande
https://www.svtplay.se/video/211241...tyle-fabriken-sa-skapas-ett-popstjarnekoncept
Ja verkligen! Visst att många grupper/artister är ytliga men detta känns oetiskt. Hade det varit i en annan branch hade det inte varit lagligt heller.Tycker också det är märkligt att SVT vill ha dem med i Mello.
Man skulle ju snarare vilja skydda alla barn från inflytande från den gruppen.
Inte hos alla kids, turligt nog...Ja jag har svårt för dem jag också, men det fastnar hos kidsen. Tillsammans med Samir och Victor, Markus & Martinus och sånt.